  • Data: 2011-08-31 10:54:15
    Temat: Re: Wentylator lazienkowy
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pablo eldiablo" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    >- CICHY (!)

    Sa jak najbardziej, mam taki w kabinie lazienkowej,
    ale kosztowal pond 3 stowy, wiec raczej drogo.

    >- wlaczanie: czujnik swiatla + czujnik gazu + czujnik wilgoci

    Wlaczany manualnie lub gdy wilgoc przekroczy pewien prog
    (ustawiasz w pewnym zakresie). Takiego, zeby mial jeszcze
    czujnik swiatla i gazu jednoczesnie jak szukalem nie widzialem.
    Jesli sa, to cena bedzie na pewno duza.

    >- klapa zwrotna uniemozliwiajaca ciag wsteczny w kanale

    W trakcie pracy ciagu wstecznego nie bedzie oczywiscie :),
    po wylaczeniu sa wentyle z klapkami, ktore zaslaniaja wlot, ale wtedy
    tracisz przeplyw grawitacyjny. W ogole zreszta po zamontowaniu
    wentyla grawitacyjna bedzie kiepska, wiec zdajesz sie na
    mechaniczna.

    >- estetyczny wyglad

    Rzecz gustu. Widzialem naprawde paskudne, a ludzie
    kupowali.

    >- trwaly

    Tego nikt nie zagwarantuje. Moj pracuje 2 lata.
    Glosnosc poki co bez zmian.

    >- srednica 10-15cm

    Standardy.

    >Jakies pomysly? Dzieki za pomoc :)
    >Pozdrawiam
    >pablo

    Istotna kwestia, ktora pomijasz, jest kwestia zasilania
    (na prad staly, na 230?) oraz klasa wodoszczelnosci IP.
    Zalezy, gdzie chcesz go montowac, jak jako ogolny
    w lazience wystaczy IP 33 i moze byc nawet na 230,
    jak blisko wody lub mozliwosci jego zalania, to automatycznie
    na transformator i klasa IP minimum 44+.