  • Data: 2020-03-20 12:34:18
    Temat: Re: Wertykulato elektryczny
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2020 o 11:03, Uncle Pete pisze:
    > Aha, i co dokładnie było z nim nie tak?

    Przykro, ale muszę przyznać się do błędu, spanikowania i mało wnikliwego
    myślenia.
    Skupiłam się na elemencie
    https://photos.app.goo.gl/cLTZkiJLbN6yKYJ2A
    bez wnikliwego szukania dodatkowego otworu w rurze.

    Jakoś, w przeszłości, skręciłam bez problemów wertykulator, cztery
    kosiarki, w tym dwie ręczne. Szło jak po maśle.
    A tutaj zaćmienie. :-(.
    Ale dzięki temu, że miałam za zadanie podać szczegóły, tego co uważałam
    za złe, powstały wątpliwości, dzięki którym olśniło mnie i nie
    pojechałam do sklepu po inny wertykulator.
    Skręciłam ten. Wyjęłam z jednego otworu resztki metalu z nawiercania i
    inne elementy trzeba było docisnąć, ale dało się skręcić.

    Z jednej strony ucieszyłam się, że sprzęt gotowy do pracy, a z drugiej
    strony było mi szkoda, bo upatrzyłam sobie z innej firmy wertykulator o
    wadze 8 kg. Co przy moim wieku i siłach ma duże znaczenie.

    Krycha.