  • Data: 2019-08-28 17:26:21
    Temat: Re: Wertykulator i aerator
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-08-26 22:35, Krycha wrote:
    > W tym sezonie musiałam kupić kosiarkę elektryczną, bo poprzednia
    > odmówiła posłuszeństwa.
    > A teraz "wypioł" się na prace wertykulator z aeratorem.
    > Mam w trawniku pełno suszu do wygrabiena z trawnika, i niestety,
    > potrzebuję wsprcia maszyny elektrycznej.
    > Chętnie poczytam Wasze opinie o takowym sprzęcie.
    > Chciałabym dokonać zakupu, w oparcie o rady osób z doświadczeniem z tego
    > rodzajem sprzętem.
    >
    > Pozdrawiam Krycha.

    Mam od kilku lat wertykulator Bosch AVR 1100. Dobrze grabi i nacina
    glebę, ma bardo mocny wyrzut do kosza, więc nie zostawia wygrabionych
    śmieci na ziemi. Ma kilka ustawień wysokości - od zbierania liści do
    dość głębokiego nacinania gleby. Jedyna wada - dość szybko tępią się
    noże, ale ich wymiana jest możliwa w warunkach domowych, aczkolwiek
    zabiera trochę czasu i wymaga pewnej wprawy (należy wymienić 14 noży).

    Pozdrawiam,

    Piotr