  • 1. Data: 2013-04-27 08:12:52
    Temat: Widły amerykańskie. Jakie?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Złamały mi się widły jeszcze z PRL. Po pospawaniu niestety złamały się
    za chwilę, więc postanowiłem kupić jakieś porządne i wybrałem widły
    "Pawłowski" z BricoMarche za stówkę. Te z kolei wyginają się. Czy może
    mi ktoś doradzić, jakie mam kupić widły, żeby były z takiej stali, jak
    te moje stare, który wytrzymały 40 lat? Już Kopernik stwierdził, że
    pieniądz gorszy wypiera pieniądz lepszy, ale żeby tak było w widłami?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-04-27 13:35:11
    Temat: Re: Widły amerykańskie. Jakie?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

> [...]
    > te moje stare, który wytrzymały 40 lat? Już Kopernik stwierdził, że
    > pieniądz gorszy wypiera pieniądz lepszy, ale żeby tak było w widłami?

    To się nazywa nazywa "prawidłowość" i jest zjawiskiem znanym. Prawidłowa
    jakość będzie zawsze wyższa od jakości nowowidłowej.

    Jarek

    --
    A takie były ładne, amerykańskie. Szkoda.

  • 3. Data: 2013-04-27 19:07:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2013 08:12:52 +0200, Jacek napisał(a):

    > Już Kopernik stwierdził, że
    > pieniądz gorszy wypiera pieniądz lepszy, ale żeby tak było w widłami?

    Ze wszystkim. Czy od dawna jesteś na planecie Ziemia?
    ;-)
    --
    XL

  • 4. Data: 2013-04-27 20:43:33
    Od: OWL <n...@n...com>

    W dniu 2013-04-27 08:12, Jacek pisze:
    > Czy może
    > mi ktoś doradzić, jakie mam kupić widły, żeby były z takiej stali, jak
    > te moje stare, który wytrzymały 40 lat?
    Ja kupiłem takie:
    http://pol-pl.fiskars.com/Produkty/Pielegnacja-gleby
    /Widly/133400-Widly-do-kopania-ergo
    i jestem bardzo zadowolony, nie wiem czy wytrzymają 40 lat ale na
    razie sprawują się świetnie

    --
    Tomek
    sowa1968(at)gmail.com

  • 5. Data: 2013-04-27 20:53:53
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-04-27 19:07, Ikselka pisze:
    > Ze wszystkim. Czy od dawna jesteś na planecie Ziemia?
    Już dość długo i coraz mniej mi się tu podoba :-(
    Jacek

  • 6. Data: 2013-04-27 21:02:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2013 20:53:53 +0200, Jacek napisał(a):

    > Już dość długo i coraz mniej mi się tu podoba :-(

    Planeta sama w sobie cudna, więc ja zostaję :-)

    --
    XL

  • 7. Data: 2013-04-27 21:40:45
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-04-27 21:02, Ikselka pisze:
    > Planeta sama w sobie cudna, więc ja zostaję :-)
    Planeta i owszem, ale niektórzy mieszkańcy ............
    Jacek

  • 8. Data: 2013-04-27 21:48:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2013 21:40:45 +0200, Jacek napisał(a):

    > Planeta i owszem, ale niektórzy mieszkańcy ............

    Wiesz, że oni myślą tak samo?
    3333-)

    --
    XL

  • 9. Data: 2013-04-28 12:42:18
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-04-27 21:48, Ikselka pisze:
    > Wiesz, że oni myślą tak samo?
    Mam tego świadomość, ale martwi mnie trochę kierunek, w jakim ten świat
    zmierza. W demokracji dwóch idiotów ma więcej do powiedzenia, niż jeden
    mędrzec, a statek kierowany przez tych pierwszych nie zachęca jakoś,
    żeby wejśc na pokład.
    Jacek

  • 10. Data: 2013-04-28 19:41:23
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ... martwi mnie trochę kierunek, w jakim ten świat zmierza. W demokracji
    > dwóch idiotów ma więcej do powiedzenia, niż jeden mędrzec, a statek
    > kierowany przez tych pierwszych nie zachęca jakoś, żeby wejśc na pokład.

    Hejka. ...nic tak nie integruje rodziny, jak wspólne pozbywanie się
    zwłok. ;-)
    Pozdrawiam eskapistycznie Ja...cki