  • Data: 2015-05-21 19:35:42
    Temat: Re: Wiertarka akumulatorowa
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-21 o 18:37, wolim pisze:

    > Powiem tylko tyle, że próbowałem wiercić otwory 14mm w kantówkach
    > 15x15 solidną wiertarką akumulatorową 18V i przy trzecim otworze
    > puchła. Po prostu za mała moc. A Ty chcesz wiercić wiertłem 2,5 cm...
    > To się nie uda. Może na jednym aku jeden-dwa otwory wywiercisz
    > delikatnie dociskając wiertło, ale potem braknie Ci prądu.

    W sumie potwierdzić mogę, mam AEG 18 STX-R, może nie jest to "bydle"
    wielkie ale też i nie mały sprzęt (max. moment 68Nm). Wierciłem otwory
    12mm w belkach (świeże) z których była robiona huśtawka w ogrodzie.
    Kilka otworów i koniec akumulatora. Aż się zdziwiłem bo wiercenie w
    betonie nie robiło na niej takiego wrażenia.
    W robocie mieliśmy Hilti na akumulator 24V, prętem zbrojeniowym
    potrafiła otwory wiercić jak wiertło pękło. Ale nie ta liga cenowa,
    wagowa i gabarytowa. I mimo to jakoś nie widzę tych 100 otworów z
    akumulatora.

    Do 100 otworów 25mm targał bym bez zastanowienia agregat.

    --
    Irokez