eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym › Re: Wodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym
  • Data: 2019-08-10 15:52:13
    Temat: Re: Wodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/08/2019 15:41, Zenek Kapelinder wrote:
    > Znajdz firme zajmujaca sie wymiana licznikow do wody. Monter sprzeda Ci po cenie
    zlomu taki co mu sie legalizacja skonczyla.

    Wiem. Ale w dwóch popularnych modelach nie dało się łatwo dorobić
    hallotrona, lata temu kiedy chciałem się tym pobawić. Ja nie pytam jak
    zdobyć tani wodomierz. Ja pytam jak zdobyć wodomierz do którego łatwo
    dodać hallotron. W debiliźmie swoim założyłem że może już ktoś to zrobił.

    Niemieckie wodomierze przemysłowe miały kółko magnetyczne,
    wielobiegunowe. Nie znam producenta bo miałem w ręku same korpusy bez
    modułu liczącego, ale to były jakieś wysokociśnieniowe i raczej nie do
    zastosowań typowych sądząc po gabarytach i wykonaniu. Najważniejsze że
    miały otwory na śrubki na około tego miejsca ... i dało się stabilnie
    zamocować hallotron.

    Budyń podrzucił gotowca, ale niestety bez wykrywania kierunku. Zanim
    pomyślę nad takim wole poczekać, może ktoś zna inny.

    PS. Miałem w ręku przepływomierz cieczowy zbudowany jak samochodowy
    powietrzny i nawet miał normalne gwinty. Klapka, sprężyna, wyjście osi
    na potencjometr. Tylko że to było bardzo niedokładne i jednokierunkowe.
    To bardziej indykator był.