eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym › Re: Wodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym
  • Data: 2019-08-10 17:48:18
    Temat: Re: Wodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.08.2019 o 15:52, heby pisze:

    > Wiem. Ale w dwóch popularnych modelach nie dało się łatwo dorobić
    > hallotrona, lata temu kiedy chciałem się tym pobawić. Ja nie pytam jak
    > zdobyć tani wodomierz. Ja pytam jak zdobyć wodomierz do którego łatwo
    > dodać hallotron. W debiliźmie swoim założyłem że może już ktoś to zrobił.

    ja budowałem układ, odcinający wodę gdy nikt nie przebywa w łazience,
    kuchni a licznik się kręci. w pierwszym projekcie dokleiłem magnesik do
    "wiatraczka" w wodomierzu. Nie rozumiem dlaczego nie korzystasz z
    takiego rozwiązania. Ja porzuciłem pomysł, bo mogę to samo zrealizować
    nie ingerując w licznik - robię to optycznie. "wiatraczek" ma kilka
    sekcji i w związku z tym moje arduino "gubi" za szybkie sygnały, bo
    program nie korzysta z przerwań, bo moduł z diodami ma nieznane mi
    parametry itp. (wie że byłynie woda ale nie wie jak szybko)

    Jakbyś chciał wiedziec w którą stronę się kręci licznik, to bez 2
    czujników - chyba nie zrobisz.

    Czemu nie dokleisz magnesu?

    ToMasz