    Subject: Re: Wy się tutaj z jakąś fotowoltaika
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <X...@1...0.0.1>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Thu, 27 Feb 2020 22:49:09 +0100

    W dniu 2020-02-27 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > W jakim sensie?

    W sensie kulinarnym jajko za 33 grosze jest pewnie dosyć małe
    i słabo się nadaje do domowego pieczenia, bo komplikuje przepisy
    oparte na przeciętnej wielkosci jajek.

    Chyba niezbyt dokładnie przeczytałem cenę tych faworków
    w pierwszej wzmiance, bo przyjąłem, że Kris narzekał, że drogo,
    a ponieważ faworki nigdy w domowej produkcji nie wychodziły tanio,
    to chciałem pokazać, że jak odpowiednio policzyć, to nie wyjdzie wcale
    tanio,
    ale tam jest 92zł/kg to faktycznie jakaś gruba przesada - nawet gdyby
    piekarnia robiła to wg domowych wytycznych a nie z proszku i mikserem.