  • 21. Data: 2010-09-21 22:54:07
    Temat: Re: Wybielac ale CZYM - bo duzo roznego do wybielania
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja się na pierdolca silę pisząc tak a nie inaczej w sygnaturce.
    > Ty natomiast pierdolcem jesteś skończonym - bo kto normalny dyskutuje z
    > sygnaturką? To jak rozmowa z telewizorem.
    >
    > Pierdolec twój tym większy i żałośniejszy, że na normalnie zadane poważne
    > pytanie nie umiesz odpowiedzieć bez agresji i robienia z siebie idioty.
    >
    > Tym samym zapraszam do dyskusji z moim podpisem, znajdziesz go niżej, pod
    > tymi słowy. O ile nie rozmawiasz teraz z telewizorem.

> [...]
    To se facet pogadałeś do monitora. Lepiej Ci. Bo ja się ubawiłem. Musisz się
    jeszcze pouczyć trollowania. Jak będziesz bystry to tak ze dwa lata. Czytaj mnie
    i się ucz. Dwadzieścia lat temu też wpierdol na niusach dostawałem.

  • 22. Data: 2010-09-22 14:09:42
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    > i się ucz. Dwadzieścia lat temu też wpierdol na niusach dostawałem.

    I wciaz glupi jestes jak twoj nick. Nie wiadmomo co głupsze.

    Strachu S.

  • 23. Data: 2010-09-22 22:23:36
    Od: malgorzata <m...@p...onet.eu>

    Czesuaw P. pisze:

> [...]
    >
    > Tym samym zapraszam do dyskusji z moim podpisem, znajdziesz go niżej,
    > pod tymi słowy. O ile nie rozmawiasz teraz z telewizorem.

    Można rozmawiać z telewizorem, ale IMO lepsza, bogatsza, głębsza i
    znacznie ciekawsza jest rozmowa z bateryjką.

    M.
    ps. nie mam pierdolca, nie zbieram na psychiatrę; zbieram na kozaki -
    potrzebuję 1.390,00 PLN

  • 24. Data: 2010-09-25 10:07:43
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    mnie
    > i się ucz. Dwadzieścia lat temu też wpierdol na niusach dostawałem.

    przepraszam za to co napisalem. Panie Panslavisto, i inni prosze o wybaczęnie
    mnie, bo ja sie do niczego nie nadaje. kogutek

  • 25. Data: 2010-09-25 11:09:09
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    >
    > M.
    > ps. nie mam pierdolca, nie zbieram na psychiatrę; zbieram na kozaki -
    podaj numer konta. może ktoś wpłaci.