eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Wybuch butli z gazem w Żywcu. Są poszkodowani Do wybuchu butli z gazem doszło ok. 17.30 w jednym z mieszkań na os. Pod Grapą w Żywcu. Taką informację przekazała żywiecka policja.

  • 1. Data: 2021-12-21 18:40:59
    Temat: Wybuch butli z gazem w Żywcu. Są poszkodowani Do wybuchu butli z gazem doszło ok. 17.30 w jednym z mieszkań na os. Pod Grapą w Żywcu. Taką informację przekazała żywiecka policja.
    Od: a a <m...@g...com>

    Wybuchające butle z gazem w mieszkaniach to patologia polskiej bidy
    od 30 lat

    https://www.onet.pl/informacje/radiobielsko/wybuch-b
    utli-z-gazem-w-zywcu-sa-poszkodowani/bxy5r3v,30bc105
    8

  • 2. Data: 2021-12-22 12:37:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2021 09:40:59 -0800 (PST), a a napisał(a):

> [...]
    > od 30 lat
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/radiobielsko/wybuch-b
    utli-z-gazem-w-zywcu-sa-poszkodowani/bxy5r3v,30bc105

    Coś Ci się pomerdało ze statystykami.

    Patologia "bidy" to alkoholizm, palenie tytoniu, przemoc, przestępstwa.
    A nie zdarzenia jednostkowe, w zasadzie umykające statytykom.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2021-12-22 13:30:38
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 22 December 2021 at 12:37:14 UTC+1, Adam wrote:

> [...]
    >
    > Patologia "bidy" to alkoholizm, palenie tytoniu, przemoc, przestępstwa.
    > A nie zdarzenia jednostkowe, w zasadzie umykające statytykom.

    nic się nikomu nie poderdało
    to jedynie w tak bidnym kraju jak Polska, ludziska wnoszą do bloków zbiornik o
    ksztalcie pocisku i używają go do gotowania.

    W Mimcach jest to zakazane i karalne

  • 4. Data: 2021-12-22 13:40:59
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 13:30 a a <m...@g...com> pisze:

    > nic się nikomu nie poderdało
    > to jedynie w tak bidnym kraju jak Polska, ludziska wnoszą do bloków
    > zbiornik o ksztalcie pocisku i używają go do gotowania.
    >
    > W Mimcach jest to zakazane i karalne

    Jakbyś był gdziekolwiek indziej poza "Mimcami" to byś ze zdumieniem
    odkrył, że takich "pocisków" używa cały świat.
    W EU poz "Mimcami" chyba wszyscy - nie byłem na północy (Norwegia, Szwecja
    Finlandia) to nie wiem, w "Mimcach" też zawsze tylo przejazdem. Ale
    zachód, wschód i południe EU - wszyscy ryzykują i mają "pociski" w kuchni.

    TG

  • 5. Data: 2021-12-22 14:23:06
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 22 December 2021 at 13:41:02 UTC+1, Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > Finlandia) to nie wiem, w "Mimcach" też zawsze tylo przejazdem. Ale
    > zachód, wschód i południe EU - wszyscy ryzykują i mają "pociski" w kuchni.

    To zrób jedno zdjęcie kuchni w bloku w Mimcach z gazowym pociskiem

    W Mimcach wyłączają cale osiedla od gazu i instalują kuchnie elektryczne
    bo wypadków z piecykami łazienkowymi, kuchennymi są setki
    a populacja się starzeje i geriatrycy , Alzheimerzy sobie nie radza z gazem

    Kuchenka zalana gotującą zupa zdarza się w Polsce setki razy w miesiącu

    Na szczęście ktoś stoi obok i zdązy wyłaczyc, zanim cale pomieszczenie napelni się
    gazem

    Ale mieszkanie po wybuchu gazu nie zawze wygląda zrujnowane

    Czesto ginie samotna seniorka i sila podmuchu wywala drzwi na korytarz

    a potem przychodzi gazownik i prawdza szczelnośc intalacji zapalniczką i instalacja
    podobnie dopuzczona do użytku

    Brókselka powinna zakazać użytkowania butli gazowych w domach wielorodzinnych od 30
    lat, ale co Brókselke to obchodzi, ze pożarów są setki, tysiące i gina ludzie

    Tak wygląda łónijna patologia

    W Jastarni, dawno temu zginęły kelnerki baru.
    Spały nad barem i gotowały na butli
    i jak wybuchła to one zginęły a budynek wyburzylo

    I były mlode, zdrowe, miały praktykę, umiały butle zakręcąc, a jednak odeszly nagle,
    w jedną noc w zaświaty

  • 6. Data: 2021-12-22 15:00:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 14:23 a a <m...@g...com> pisze:

    > To zrób jedno zdjęcie kuchni w bloku w Mimcach z gazowym pociskiem

    Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem, a później przeczytaj jeszcze raz i
    skomentuj.

    TG

  • 7. Data: 2021-12-22 15:17:33
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 22 December 2021 at 15:00:47 UTC+1, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem, a później przeczytaj jeszcze raz i
    > skomentuj.
    >
    > TG
    swoje deluzje sprzedawaj deluzjantom
    używanie butli z gazem w budownictwie wielorodzinnym w Mimcach jest zakazane
    z uwagi na ryzyko wybuchu i katastrofy wielkich rozmiarów.

    Butla gazowe 11kg i więcej to nic innego niż pancerna obudowa pocisku używanego w
    czasie wojny, a produkcja cywilna w czasie pokoju

    Gdy zmienia się status produkcji, to stalowy pancerz zostaje napelniony materiałem
    niszczącym, a w miejscu reduktora zostaje zamontowany zapalnik

    I to z tego powodu butle gazowe 1kg i wieksze to urządzenia dozorowe i ich instalacja
    powinny być wykonywana przez osobę z uprawnieniami.

    Wada instalacji polega na stosowaniu węża spawalniczego, który parcieje po 5 latach i
    traci szczelnośc, a gdy niespawalniczy to do użytku okazjonalnego, na otwartej
    przestrzeni kempingu, z ulotem nieszczelności do atmosfery

    Wąz spawalniczy, ciśnieniowy, lączący butlę z kuchenką przez reduktor, wymaga
    oproznienia z gazu po każdorazowym zakończeniu gotowania.

    Czyli najpierw zakręcamy butlę i czekamy az sie płomien w palniku wypali, a następnie
    zakręc amy kurek gazu w kuchence.

    Tak redukujemy ryzyko wycieku gazu 1000 krotnie

    Ale nadzór gazowy tej procedury nie wymaga, bo zaprzestał nadzorowania domowych
    instalacji gazowych z butli

    I inteligentni wspówłaściciele domow wielorodzinnych, podpisują wzjemne umowy, że
    nikt nie zainstaluje w mieszkaniu butli gazu, dbając o bezpieczeństwo własne i
    współmieszkancow i administracja przeprowadza uprawnione kontrole w mieszkaniach raz
    na kilka miesięcy

  • 8. Data: 2021-12-22 16:04:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 15:17 a a <m...@g...com> pisze:

    > swoje deluzje sprzedawaj deluzjantom
    > używanie butli z gazem w budownictwie wielorodzinnym w Mimcach jest
    > zakazane

    Zenek niestety ma ma rację w tym jak Cię podsumowuje...

  • 9. Data: 2021-12-22 18:15:08
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 22 December 2021 at 16:04:16 UTC+1, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Zenek niestety ma ma rację w tym jak Cię podsumowuje...
    z deluzjantami się nie dyskutuje., bo mózg sie psuje

    Nie zna się, ględzi, nie widzi zagrożenia, bo jest ślepy, a d... zawraca

    Żaden Mimiec sobie na to nie pozwoli

  • 10. Data: 2021-12-22 18:41:46
    Od: WS <L...@c...pl>

    środa, 22 grudnia 2021 o 15:17:34 UTC+1 mant... napisał(a):

    > Butla gazowe 11kg i więcej to nic innego niż pancerna obudowa pocisku używanego w
    czasie wojny, a produkcja cywilna w czasie pokoju

    taa... tylko butla z gazem to kiepski pocisk... tego gazyu nie da się w niej odpalić
    i doprowadzić do wybuchu
    Problemem są oczywiście nieszczelności... i wybuch w pomieszczeniu, ale również
    możliwy przy gazie z sieci...

    BTW sam się zastanawiałem na wakacjach (Sycylia) jaki sens ma montowanie kuchenki na
    butlę LPG. CO (pewnie sporadycznie używane, my we wrześniu mieliśmy jeszcze za
    gorąco, w sam raz na klimę ;) ) i CWU były na prąd, tylko kuchenka gazowa...