eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze
    zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Date: Mon, 6 Apr 2009 02:20:21 +0200

    "byku" <m...@n...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > problem polega na tym ze tak jak tym mysli z 5% wykonawców.
    >
    > pozostale 95% robi tak ja u mnie remont czyli
    >
    > a) prosilem o zabezpieczenie gladzi tasmami na które wydalem kase
    > zapobiegajacymi pekaniom - nie zrobili tego i teraz wszystko popekalo 3
    > tysiace wywalone w bloto + materialy

    Trzeba było nie płacić do zakończenia.
    Mnie uciekł kafelkarz, bo mimo umowy o zapłacie w połowie i po zakończeniu
    chciał zaliczki co chwilę, a ja mu kategorycznie odmówiłem. Dostał połowę,
    zrobił więcej niż połowę i zwiał.
    Inni mi to dokończyli, właściwie fugowanie i biały montaż ale było tam coś
    do zrobienia, kawałek mozaiki i dałem kopa, bo nie umieli.
    3 ekipy robiły.
    PAMIĘTAJCIE!!!!
    Nigdy nie płaćcie i nie litujcie się, że wykonawca nie ma na benzynę albo na
    papierosy. Często stosują trik na litość, mówiąc, że nie przyjadą następnego
    dnia, bo nie mają za co, brak benzyny itp.
    NIGDY NIE DAJCIE SIĘ NA TO NABRAĆ !!! SERCE Z KAMIENIA !!!

    > móglbym tak dlugo wymieniac... szkoda czasu

    No tak, to typowe.
    Pamietaj, że to TY masz być winien ekipie i musisz trzymać ekipę bez zapłaty
    do końca aż poprawią usterki i naprawią zniszczenia.
    Nie może im się opłacać uciec do innej roboty, bo koszt napraw po dewastacji
    może być za wysoki. Nie wolno zapłacić więcej niż 50% w traklcie i dopiero
    resztę na koniec.