    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Wynajmujesz mieszkanie?
    Date: Fri, 8 May 2015 10:04:09 -0500

    <k...@g...com> wrote in message
    news:6cbd1e3d-637a-479b-8810-f9104796cf92@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    e-cities/

    > Łódź centrum III piętro 80m2 goły czynsz 400zł,

    Tanio, bo pomyśl sam - kto by chciał mieszkać w centrum Łodzi? ;-)

    > W USA i nie tylko w czynszu są jeszcze systematyczne wizyty
    > administratora sprawdzającego czy szyba w piekarniku umyta,
    > czy nie ma ktoś kota, czy odkurzane dwa razy w tygodniu.

    Z tego co się orientuję, nie wszędzie tak jest... a szkoda.
    Bo czasami wprowadzasz się do budynku gdzie masz w umowie że nie będzie
    kotów/psów i chcesz tego bo np. Twoje dziecko ma alergię a administrator nie
    egzekwuje warunków umowy i u sąsiada pies Ci szczeka całymi dniami lub masz
    wszędzie pełno sierści i kupy na trawniku...

    Co do sprawdzania czy odkurzane i czy piekarnik nie ufajdany to zdziwiłbyś
    się jaka mieszanina ludzi w USA o różnych zwyczajach jest - nie odmawiałbym
    właścicielowi mieszkania prawa to sprawdzania czy jego własność jest
    szanowana czy nie. W końcu to nie jest Twoje - Ty tam tylko mieszkasz za
    zgodą i na warunkach właściciela. Jak Ci się wizyty takie nie podobają to
    możesz umowę najmu podpisać gdzieś indziej.

    > Wypowiedzenie mi umowy najmu praktycznie niemożliwe
    > jeśli sam nie zrezygnują. W USA właściciel może wypierdolić
    > praktycznie z dnia na dzień.

    Czyli wolisz mieć jak w Polsce lokatorów którzy piekarnik ufajdają, nie
    sprzątają po sobie, warunków umowy najmu nie przestrzegają i na dodatek nie
    możesz się pozbyć takich uciążliwych lokatorów i wynająć mieszkania takim
    bardziej cywilizowanym? Przykre to według mnie... I dziwne że te oczywiste
    wady przedstawiasz jako zalety.