    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Fri, 8 May 2015 08:49:55 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Wynajmujesz mieszkanie?
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 8 maja 2015 17:04:11 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > właścicielowi mieszkania prawa to sprawdzania czy jego własność jest
    > szanowana czy nie. W końcu to nie jest Twoje - Ty tam tylko mieszkasz za
    > zgodą i na warunkach właściciela. Jak Ci się wizyty takie nie podobają to
    > możesz umowę najmu podpisać gdzieś indziej.

    > Czyli wolisz mieć jak w Polsce lokatorów którzy piekarnik ufajdają, nie
    > sprzątają po sobie, warunków umowy najmu nie przestrzegają i na dodatek nie
    > możesz się pozbyć takich uciążliwych lokatorów i wynająć mieszkania takim
    > bardziej cywilizowanym? Przykre to według mnie... I dziwne że te oczywiste

    Ja i wiele milionów ludzi chce mieszkać w centrach dużych miast. Wszędzie blisko. Na
    dodatek w Łodzi w centrum w sklepach ceny sporo niższe niż na obrzeżach. Wolę nie
    mieć żadnych lokatorów. Mieliśmy kilka mieszkań które wynajmowaliśmy. Lepiej
    wyszliśmy jak je sprzedaliśmy. Mamy tyle kasy że nie jeden a kilka domów na zadupiu
    mogli byśmy zbudować, na dodatek bez żadnego kredytu. Tylko po co? Jak bym dał radę
    to bym wolał przepić kasę niż kupić albo zbudować dom. To czy ktoś może mieszkać w
    mieście zależy od tego w którym pokoleniu jest miastowy. Z moich obserwacji wynika że
    w minimum czwartym jak się przodkowie do miasta sprowadzili zostaje się pełnoprawnym
    mieszkańcem miasta.