    From: Runt <r...@k...un.yest.prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wypinajace się panele
    Date: Tue, 25 Jan 2022 07:59:05 +0100
    <6...@g...com>

    W dniu 2022-01-24 o 18:32, KANALIA Zenek Kapelinder UJADA:

    oczach trzeszczy od byków jakie robisz. Może żonie co jej zdjęciem się ciągle
    chwalisz daj żeby sprawdziła.

    84?lang=bn
    > Krótkie zdanie napisałeś i już lepiej. Znowu się chwalisz żona. Kosmicznego loda
    musi umieć robić bo z taka uroda za mąż by nigdy nie wyszła. Słyszałam że niektóre
    mają takie ssanie że ciągnąć druta potrafią prześcieradło przez dupę zassać. Twoja
    żona to jedna z nich?

    DO BUDY PSI BĘKARCIE! DO BUDY PSYCHOLU!*

    to za wyzwiska na pl.soc.polityka!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!