  • 31. Data: 2022-01-24 18:28:14
    Temat: Re: Wypinajace się panele
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2022 o 13:03 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > A zalepisz w ten sposób 1 czy 2 mm różnice w poziomie?
    > Ponoć wszystko co można tam dać, się odparzy przy tak cienkiej warstwie.

    Na klej to minimum 2mm. Jak masz mniej to czemu miejscowo nie użyjesz
    wylewki samopoziomujacej?

    > A jak ma być grubiej, to twardy podkład pewnie równie dobrze załatwi
    > sprawę (nie ugina się punktowo, więc panele nie pracują na zamkach).

    Podkładem tak nie wyrównasz jak klejem/wylewką - nierówności nie są równe
    na całej powierzchni - przy "krawędzi" dziury masz 0,5-1mm, dalej możesz
    mieć 3-10mm. Nie wyrównasz tego dokładnie podkładem.

    TG

  • 32. Data: 2022-01-24 18:32:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 stycznia 2022 o 18:24:56 UTC+1 Collie napisał(a):
> [...]
    oczach trzeszczy od byków jakie robisz. Może żonie co jej zdjęciem się ciągle
    chwalisz daj żeby sprawdziła.
    > ????? ?a ???, jak mawiali starocerkiewni Słowianie. Dziadu bałucki.
    >

    > --
    > https://twitter.com/mackozer/status/7667060970130595
    84?lang=bn
    > - Mam cię na muszce, dziadu!
    > - Zenek, zygzakiem, zygzakiem!
    Krótkie zdanie napisałeś i już lepiej. Znowu się chwalisz żona. Kosmicznego loda musi
    umieć robić bo z taka uroda za mąż by nigdy nie wyszła. Słyszałam że niektóre mają
    takie ssanie że ciągnąć druta potrafią prześcieradło przez dupę zassać. Twoja żona to
    jedna z nich?

  • 33. Data: 2022-01-24 18:35:42
    Od: WS <L...@c...pl>

    poniedziałek, 24 stycznia 2022 o 18:29:05 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Na klej to minimum 2mm. Jak masz mniej to czemu miejscowo nie użyjesz
    > wylewki samopoziomujacej?

    Bez jaj ;) 2-3mm to spokojnie może być pod panele, a jak ma byc płaski jak szkło, to
    może jakieś żywice? Po ~24h twarde i można kłaść panele

  • 34. Data: 2022-01-24 18:44:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Na klej to minimum 2mm. Jak masz mniej to czemu miejscowo nie użyjesz
    > wylewki samopoziomujacej?

    Bo różnica poziomów za duża.
    Wtedy podniosłoby się o 5 mm, akurat tam gdzie są drzwi na taras.

    > Podkładem tak nie wyrównasz jak klejem/wylewką - nierówności nie są
    > równe na całej powierzchni - przy "krawędzi" dziury masz 0,5-1mm, dalej
    > możesz mieć 3-10mm. Nie wyrównasz tego dokładnie podkładem.

    To chyba bardziej chodziło o to, że pianka uginała się PUNKTOWO i
    ekstremalnie mocno - do zera nawet.
    3 warstwy korka same w sobie się wyrównują i równiej pracują pod
    panelami, więc panele nie muszą (aż tak) się wyginać na zamkach.

    Ale zobaczymy - może jak korek poleży to też zacznie świrować.

  • 35. Data: 2022-01-24 18:47:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-01-2022 o 18:35, WS pisze:

    > Bez jaj ;) 2-3mm to spokojnie może być pod panele, a jak ma byc płaski jak szkło,

    Dla mnie to w ogóle nie musi być płaski, poprzednie panele 15 lat
    przeleżały i nawet nie dały znać, że coś nie tak jest z podłogą.
    O ile faktycznie jest, a nie jest to kwestia badziewnego podkładu z xps
    - cały czas nie mam tej pewności...

  • 36. Data: 2022-01-24 21:46:40
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 24.01.2022 o 18:32, Zenek Kapelinder napisał:

    > Krótkie zdanie napisałeś i już lepiej.

    No wiem, że już lepiej dla ciebie, bo masz problemy z ogarnięciem
    tekstu liczącego więcej niż dwa zdania proste, że o zdaniach
    podrzędnie złożonych już nie wspomnę. Jak ten kot prezesa idący
    przez pustynię - z ogarnięciem kuwety*. Ale ja twoje problemy
    mam tam, gdzie możesz mnie w dupę pocałować, jak mawiał Majster.
    Dziadu bałucki.

    * Idą dwa koty przez pustynię.
    Idą, idą, aż w końcu jeden przystaje i mówi:
    - wiesz co, stary, nie ogarniam tej kuwety!

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    https://mistrzowie.org/627765

  • 37. Data: 2022-01-25 01:46:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 stycznia 2022 o 21:47:28 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > - wiesz co, stary, nie ogarniam tej kuwety!
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    Daj więcej zdjęć żony. Nic tak nie cieszy jak cudze nieszczęście.

  • 38. Data: 2022-01-25 07:58:54
    Temat: Re: Wypinajace się na zenka panele
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-24 o 16:36, KANALIA Zenek Kapelinder UJADA:

    > Zanim kundlu wciśniesz wyślij daj do sprawdzenia komuś kto nie ma dysleksji. W
    oczach trzeszczy od byków jakie robisz. Może żonie co jej zdjęciem się ciągle
    chwalisz daj żeby sprawdziła.

    DO BUDY PSI BĘKARCIE! DO BUDY PSYCHOLU!*

    to za wyzwiska na pl.soc.polityka!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 39. Data: 2022-01-25 07:59:05
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-24 o 18:32, KANALIA Zenek Kapelinder UJADA:

  • 40. Data: 2022-01-25 07:59:18
    Temat: Re: Wypinajace się panele zenka
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-25 o 01:46, KANALIA Zenek Kapelinder UJADA:

    > Daj więcej zdjęć żony. Nic tak nie cieszy jak cudze nieszczęście.

    DO BUDY PSI BĘKARCIE! DO BUDY PSYCHOLU!*

    to rewanż za wyzwiska na pl.soc.polityka!