  • Data: 2019-09-15 09:34:41
    Temat: Re: Wytrzymałość domów w Polsce na wiatr
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 września 2019 09:16:11 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > a czy ktoś wie, czy te dachy które odfrunęły były zgodne z wymogami i
    > projektem? czy po prostu odfrunęły bo budowlańcy odwalili chałturę

    zapewme były zbudowne zgodnie z projektem i wymaganiami technicznymi. Bo wymagania
    techniczne nigdy nie sa takie aby zabezpieczyć obiekt przed KAŻDYM zagrożeniem, a
    tylko przed statystycznym.

    Zdarzaja się huragany niszczące pół wsi. Ale to jest jedna wioska na rok -
    statystycznie. Z punktu widzenia całego kraju bardziej opłaca się odbudować co rok
    pół wioski niż zarządzić by wszystkie budowane obiekty będą baaaaardzo wytrzymałe -
    bo to by kosztowało sumarycznie znacznie wiecej niż odbudowa wioski.

    b.