  • Data: 2023-03-25 16:31:37
    Temat: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 25 marca 2023 o 09:30:45 UTC+1 Lisciasty napisał(a):
    > Ja nie mam póki co takich zabawek ale myślałem o agregacie pędzonym z
    > butli gazowej takiej co ludzie mają do grzania chałupy, agregat bym
    > zrobił z kogeneracją żeby w razie co ciepło z niego wysysać. Taki plan
    > na kiedyś, tylko nie wiem czy trójfazowy agregat da się znaleźć taki co
    > na gaz pojedzie.
    > U nas PV już spłacona i teraz mogę bez wygłupów mówić, że grzanie chaty
    > i prund mam "za darmo" ;)
    > 600 to my bulimy za same śmieci, a woda + ścieki pewnie z tysiak. Skąd
    > się wzięło tylko 360?
> [...]
    Pierdolić, w staropolskim tego słowa znaczeniu, możesz u cioci na imieninach. Jeśli
    instalacja nie pozyskana została darmo wraz z darmowym montażem oczywiście lub nie
    sprzedawales prądu za pieniadze to nigdy prąd nie będzie cię z niej kosztował 0,00zl.
    Kupując instalacje z montażem i podłączeniem zapłaciłeś za prąd na kilkanaście lat do
    przodu. I to nie w systemie że w pewnym momencie nic nie będzie kosztował. Dopiero po
    kilkunastu latach dojdzesz z ceną kilowatogodziny z własnego prądu do ceny prądu w
    niskiej taryfie.