  • Data: 2019-01-03 11:48:16
    Temat: Re: Zamiana węgla na gaz
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 11:32:00 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > nie mówie ze nie da sie oszcować, ale widzisz ze te szacunki różnią się o 100%.
    Lepiej byłoby pomierzyć gdyby był tam jakis kumaty i sam załozył ciepłomierz
    > https://allegro.pl/oferta/cieplomierz-enbra-supercal
    -539-cieplomierz-kompakt-7717048297
    Jakie przyłącza ma ten ciepłomierz?
    Bo u tam jest instalacja która pracuje grawitacyjnie z kotłem weglowym i w okolicach
    kotła(a tam trzeba by ten ciepłomierz zamontować) to rury stalowe bodajże dwucalowe

    Ciekawe czy nawet jakbym ten ciepłomierz założyć to instalacja grawitacyjnie ruszy.