  • Data: 2011-05-23 14:35:04
    Temat: Re: Zarówka? 50 dolców poprosze!
    Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-22 21:27, Marek Dyjor pisze:

    > degradacja krajobrazu, hałas w infradzwiękach który może być szkodliwy
    > dla ptaków i innych zwierząt.
    >
    > tak mi sie jeszcze wydaje że zaburzanie przepływu powietrza może też
    > mieć skutki i to całkiem wymierne. Przypominam że wiatry szczególnie te
    > od morza niosą wielkie ilości wilgoci, czy spowolnienie tych wiatrów
    > poprzez olbrzymie farmy wiatraków nie spowoduje naprzykład ograniczenia
    > opadów na terenach dalej położonych co spowoduje pustynnienie?

    To jest dobre, wiatraki zatrzymują wiatr, nic mądrzejszego nie można już
    wymyślić.To zbuduj tam kilka wysokich domów lub potężny zakład,
    elektrownię, to nie zatrzyma wiatru, będzie wiało jak cholera.Dla
    upartego i głupiego, każdy pretekst dobry.Zamieszkajcie gdzieś na
    zadupiu, bez prądu i wody, będzie cicho i miło i skończy się pisanie głupot.