    From: "miumiu" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zasobniki c.w.u.
    Date: Wed, 24 Apr 2019 18:10:49 +0200

    > Zwykle zasobnik możesz mieć dowolny. Jedynie do kotła trzeba mieć czujnik,
    > który w ten zasobnik wsadzisz.
    > Ja np. kocioł mam Junkersa, a zasobnik Galmetu.
    > Swoją drogą zastanów się nad pojemnością, bo 80 litrów to naprawdę mało.
    > U mnie 120 l, jak dwie osoby pod rząd wezmą długi prysznic, to już ledwie
    > ciepłej wody starcza.

    Ciekawe czy czujniek nie jest jakis specjalny np cyfrowy. Jestem w stanie
    sobie wyobrazic, ze "komputer" pieca moze miec na sztywno zapisany w
    programie adres bitowy konkretnego egzemplarza czujnika.. Wtedy bez
    ingerencji autoryzowanego serwisu nie podepnie sie wlasnego czujnika, a
    oryginalne mogą byc w obudowach dostosowanych tylko do zasobników termetu.
    Tak sobie gdybam :)

    Generalnie to mi zalezy na zasobniku, ktory wejdzie bez wystawania do wneki
    o o wymiarze szer x gl 96x50cm. Sa niektore 100l mieszczace sie w takim
    wymiarze, ale klase energetyczna maja C (czyli malo izolacji). Ja chcialbym
    zeby sie tam zmiescilo cokolwiek w klasie A :)

    --
    Pzdr