  • 1. Data: 2019-04-24 14:52:02
    Temat: Zasobniki c.w.u.
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Czy do pieca gazowego 1-f np. Temet Ecocondens Gold Plus można podłączyć
    dowolny zasobnik c.w.u. czy tylko te produkowane przez Termet?
    Chce miec piec 1-f z zewnętrznym zasobnikiem o malych wymiarach i objetosci
    max 80l, a termet takich nie ma w ofercie, stad kombinacje :)

    --
    Pzdr

  • 2. Data: 2019-04-24 15:19:08
    Temat: Re: Zasobniki c.w.u.
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2019 14:52:09 UTC+2 użytkownik miumiu napisał:
> [...]
    > Chce miec piec 1-f z zewnętrznym zasobnikiem o malych wymiarach i objetosci
    > max 80l, a termet takich nie ma w ofercie, stad kombinacje :)

    zbiornik moze być dość dowolny byle miał wężownice i pochwe na czujnik temperatury.

    b.

  • 3. Data: 2019-04-24 16:04:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie musi miec nic na czujnik temperatury. Zbiorniki sa ocieplane i mozna mierzyc
    zewnetrzna temperature scianki zbiornika. Od kilkunastu lat u mnie tak jest zrobione
    i dziala bardzo dobrze.

  • 4. Data: 2019-04-24 17:37:17
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 24.04.2019 o 14:52, miumiu pisze:
> [...]
    > Chce miec piec 1-f z zewnętrznym zasobnikiem o malych wymiarach i
    > objetosci max 80l, a termet takich nie ma w ofercie, stad kombinacje :)

    Zwykle zasobnik możesz mieć dowolny. Jedynie do kotła trzeba mieć
    czujnik, który w ten zasobnik wsadzisz.
    Ja np. kocioł mam Junkersa, a zasobnik Galmetu.
    Swoją drogą zastanów się nad pojemnością, bo 80 litrów to naprawdę mało.
    U mnie 120 l, jak dwie osoby pod rząd wezmą długi prysznic, to już
    ledwie ciepłej wody starcza.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 5. Data: 2019-04-24 18:10:49
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > U mnie 120 l, jak dwie osoby pod rząd wezmą długi prysznic, to już ledwie

    Ciekawe czy czujniek nie jest jakis specjalny np cyfrowy. Jestem w stanie
    sobie wyobrazic, ze "komputer" pieca moze miec na sztywno zapisany w
    programie adres bitowy konkretnego egzemplarza czujnika.. Wtedy bez
    ingerencji autoryzowanego serwisu nie podepnie sie wlasnego czujnika, a
    oryginalne mogą byc w obudowach dostosowanych tylko do zasobników termetu.
    Tak sobie gdybam :)

    Generalnie to mi zalezy na zasobniku, ktory wejdzie bez wystawania do wneki
    o o wymiarze szer x gl 96x50cm. Sa niektore 100l mieszczace sie w takim
    wymiarze, ale klase energetyczna maja C (czyli malo izolacji). Ja chcialbym
    zeby sie tam zmiescilo cokolwiek w klasie A :)

    --
    Pzdr

  • 6. Data: 2019-04-24 18:23:20
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > oryginalne mogą byc w obudowach dostosowanych tylko do zasobników termetu.

    Oki, znalazlem info ze jest tam zwykly czujnik NTC czyli analogowy i mozna
    bez problemu kupic.

    Pzdr

  • 7. Data: 2019-04-24 18:52:31
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, April 24, 2019 at 6:12:27 PM UTC+2, miumiu wrote:

> [...]
    > wymiarze, ale klase energetyczna maja C (czyli malo izolacji). Ja chcialbym
    > zeby sie tam zmiescilo cokolwiek w klasie A :)

    To wstaw tam ten C, kup puszke pianki i wypelnij wneke z zasobnikiem, zapewne wyjdzie
    A+++ ;)

  • 8. Data: 2019-04-24 18:54:17
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2019 18:12:27 UTC+2 użytkownik miumiu napisał:

    > Ciekawe czy czujniek nie jest jakis specjalny np cyfrowy.

    w termetach jest zwykły czujnik, zaden cudak, jakis tam rezystancyjny ntc

> [...]
    > wymiarze, ale klase energetyczna maja C (czyli malo izolacji). Ja chcialbym
    > zeby sie tam zmiescilo cokolwiek w klasie A :)

    tez uwazam ze 80l to troche mało, najwyżej wyższą temperature ustawisz.

    b.

  • 9. Data: 2019-04-24 19:27:45
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2019 18:24:57 UTC+2 użytkownik miumiu napisał:
    > Oki, znalazlem info ze jest tam zwykly czujnik NTC czyli analogowy i mozna
    > bez problemu kupic.

    To nie jest rocket science. Ja u siebie odpiąłem kawałek ocieplenia
    (nawet pokrowiec z zamkiem mam na baniaku ;) wetknąłem czujnik
    gdzieś tam w górnej części i tyle.

    L.

  • 10. Data: 2019-04-24 20:03:02
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > To wstaw tam ten C, kup puszke pianki i wypelnij wneke z zasobnikiem,
    > zapewne wyjdzie A+++ ;)

    Ale spoko spoko, tak tez kombinuję :))

    Pzdr