  • 11. Data: 2019-04-24 20:13:03
    Temat: Re: Zasobniki c.w.u.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Chce miec piec 1-f z zewnętrznym zasobnikiem o malych wymiarach i
    > objetosci max 80l,
    też chciałem, ale koszty mnie pokonały. Liczyłeś to? porównywałeś do
    klasycznej (kocioł 2f) instalacji?
    ToMasz

  • 12. Data: 2019-04-28 00:55:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-04-24 o 14:52, miumiu pisze:
    > Czy do pieca gazowego 1-f np. Temet Ecocondens Gold Plus można
    > podłączyć dowolny zasobnik c.w.u. czy tylko te produkowane przez Termet?
    > Chce miec piec 1-f z zewnętrznym zasobnikiem o malych wymiarach i
    > objetosci max 80l, a termet takich nie ma w ofercie, stad kombinacje :)
    >
    > --
    > Pzdr

    Można podłączyć prawie każdy byle miał długą wężownicę lub płaszcz
    wodny, ale najlepszym rozwiązaniem jest kocioł 2-funkcyjny + warstwowy
    zasobnik CWU. Takie rozwiązanie zapewnia najszybsze grzanie wody.