  • Data: 2015-07-22 16:10:38
    Temat: Re: Zatarła ? sie pompa obiegowa cwu
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały wrote:
    > To jest dom jednorodzinny (bo grupa jest o domach). Cyrkulacja cwu
    > idzie przez baniak. Róznica wejście/wyjście z baniaka - w najgorszym
    > zarejestrowanym przeze mnie wypadku wychłodzonego domu - mniej niż 2
    > stopnie C.

    o tutaj widzę słaby punkt - 2 stC pomiędzy górą a dołem zbiornika to
    jest jakiś błąd konstrukcyjny instalacji
    woda powinna się wyraźnie w tym baniaku rozwarstwić na ciepłą i
    zimniejszą

    >Ponadto ponieważ posiadam piec węglowy który lubi skakać z
    > temperaturą z różnych powodów - mam baterie termoregulacyjne. Ale i
    > bez nich róznica, powiedzmy, 1.5 stopnia (po zmieszaniu z dwóch rur
    > 0.75C) - jest niewyczuwalna. Podczas normalnej ekslopatacji róznica
    > to okolo 1 stopnień.
    >
    > Hydraulicy montują zaskakującą ilośc dupereli w instalacji, i gdybym
    > pogadał to chętnie zapewne by ten bezuzyteczny zawór zwrotny mi
    > wcisneli.

    możesz uważać że tak ma być - twoja sprawa, ja akurat nie jestem
    hydraulikiem ale wiem, że niektóre elementy powinny być. W CWU w
    zasadzie można spieprzyć tylko cyrkulację, natomiast CO to temat
    rzeka, a zwłaszcza brak odpowietrzników lub ich niewłaściwe
    umiejscowienie