  • Data: 2017-06-29 08:36:31
    Temat: Re: Zbrojenie nadproża/belki nad oknem narożnym
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 23:29:25 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nie podoba mi sie, ze patrzac od lewej leca ladnie trzy prety, a potem
    > nagle robia sie z nich trzy :P
    >
    > https://scr.pgr.pl/2017/06/2017-06-28_23-28-59-61641
    .png

    > Tam przeciez tez maja byc cztery prety gora?

    Adam, i tu i tu 4 pręty, tylko po prawej, w rogu belki jeden pręt poszedł troche
    niżej i go nie widać. Zaraz potem jest już na wysokości reszty prętów.
    tutaj to widać...
    https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIMzhsYmx
    VRlM3VmM/view

    Belka ma mieć 20cm grubości i 4pręty fi16 i chce tam wcisnąć jeszcze choć 1 pręta w
    miejscach, o których wspominałeś - gdzie belka jest najbardziej narażona na pękanie.

    Aha tą belke mam wylać od razu ze stropem:
    https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIc18xN0J
    0aUlKb0k/view
    w jakiej kolejności to lać? Wpierw strop potem reszte i na koniec wrócić do tej belki
    i ją dolać?.

    Ogolnie miałem taki plan:
    1) zalać wszystkie nadproża i belki (do wysokości dolnego poziomu stropu)
    2) zalać cały strop
    3) zalać tą belke co wyżej (ona wystaje nad strop)

    Dzieki