  • Data: 2017-06-29 10:57:55
    Temat: Re: Zbrojenie nadproża/belki nad oknem narożnym
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 29 czerwca 2017 08:36:33 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Adam, i tu i tu 4 pręty, tylko po prawej, w rogu belki jeden pręt poszedł troche
    niżej i go nie widać. Zaraz potem jest już na wysokości reszty prętów.
    > tutaj to widać...
    > https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIMzhsYmx
    VRlM3VmM/view

    OK :)

    > Belka ma mieć 20cm grubości i 4pręty fi16 i chce tam wcisnąć jeszcze choć 1 pręta w
    miejscach, o których wspominałeś - gdzie belka jest najbardziej narażona na pękanie.

    Prawidłowo - masz tam sporo miejsca, dołóż spokojnie ze dwa pręty. Im wyżej,
    tym lepiej - ale lepiej zachować otulinę :)

    > Aha tą belke mam wylać od razu ze stropem:
    > https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIc18xN0J
    0aUlKb0k/view
    > w jakiej kolejności to lać? Wpierw strop potem reszte i na koniec wrócić do tej
    belki i ją dolać?.

    Tak bym zrobił. Ale nawet jak wylejesz odrazu to się uda - tylko operator
    pompy niech ciśnienie trochę zmniejszy :) Podobnie leje się schody (choć
    fakt, że są trochę niższe niż wysokość tej belki).

    > Ogolnie miałem taki plan:
    > 1) zalać wszystkie nadproża i belki (do wysokości dolnego poziomu stropu)
    > 2) zalać cały strop
    > 3) zalać tą belke co wyżej (ona wystaje nad strop)

    U mnie generalnie wszystkim rządził majster ale ekipa od betonu na strop
    przyjeżdżała m.in. z listwą wibracyjną i oni sami z doświadczenia wiedzieli
    co gdzie i jak najpierw wylać, żeby było dobrze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.