    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zbrojenie nadproża/belki nad oknem narożnym
    Date: Fri, 30 Jun 2017 23:38:40 +0200

    W dniu 2017-06-30 o 08:32, uciu pisze:

    > Wibrator obowiązkowy... tylko chyba musze pożyczyć buławe i łate?
    >
    > Z filmem będzie cieżko.... bo majster od zbrojenia to 1 osoba...
    > Wiec przy laniu nie bedzie miał kto kręcić...
    > Tata bedzie lał, majster rozgarniał, ja będę wibrował (lub w innej konfiguracji)
    >
    > Zobacz jeszcze tu - pytałem już o to:
    >
    > Jak tę belke mam wylać od razu ze stropem:
    > https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIc18xN0J
    0aUlKb0k/view
    > w jakiej kolejności to lać? Wpierw strop potem reszte i na koniec wrócić do tej
    belki i ją dolać?.

    > Ogolnie mam taki plan:
    > 1) zalać wszystkie nadproża i belki (do wysokości dolnego poziomu stropu)
    > 2) zalać cały strop
    > 3) zalać tą belke co wyżej (ona wystaje nad strop)

    Wg mnie masz za mało strzemion, ja mam taką główną belkę na której
    opiera się słup dachu i tam gdzie są największe momenty zginające mam
    strzemiona co 10cm, u Ciebie tego nie widzę, tam gdzie belka wychodzi z
    muru musisz dać dodtakowe strzemiona, jak ich będzie wicej to nie
    zaszkodzi a na pewno pomoże.

    --
    Pozdr
    Janusz