    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Żelazko ze stacją parową - ktoś ma? używa? poleca?
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Thu, 5 Nov 2015 01:05:13 +0100

    Dnia Wed, 4 Nov 2015 23:55:30 +0100, wolim napisał(a):

    > No to widzę, że mamy takie samo podejście do tematu. Niestety, z
    > przyczyn obiektywnych ślubu wziąć nie możemy, choć żyłoby nam się
    > świetnie razem wśród przydatnych rupieci :)
    >
    > Pozdrawiam,

    Oj tak,oj tak - ja już żyję z takim właśnie, zgodnym co do szacunku dla
    ukochanych rupieci. Dlateg, aby w nich nie utonąć, wspólnie co 5 lat
    bohatersko odgracamy dom, choć z bólem serca. Zdarza się jednak, że ja albo
    on chyłkiem wyciągamy ze sterty jakiś ukochany badziew i się to drugie
    pewnego pięknego dnia nagle nad nim pochylając dziwi "Jak to, czy my juz
    tego raz nie wyrzucilismy?"
    :-D :-)

    --
    XL