eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać? › Re: Zestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać?
  • Data: 2020-05-25 09:33:47
    Temat: Re: Zestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie kupiłem już wczoraj ten pierwszy zestaw YATO. Inne nasadki
    > (np. te calowe, o których pisał sirapacz to sobie mogę dokupić w razie
    ale ja to mówiłem w kontekście wady a nie zalety:) calowe ty tylko
    zbędne nabicie kosztu a ta druga ich nei miała

    > A taki za 100-200 to jaki inny polecisz? Bo w Selgrosie w promocji za

    kupowałem zestawy ok 100pln jako tańsze zbiory nasdasek i akcesoriów.
    Jedna walizka świetna, ładny wygląd stali, dość twarda (nie gięła sie
    jak ...), potem dokupiłem drugą (u innego sprzedawcy, inna marka) ale
    walizka i lista elementów idenrtyczna. Wydawało mi się, że kupuję taki
    sam tylko w innym kolorze walizki... Narzędzia pokryte chromem, nasadki
    rozrywały się od patrzenia a (o ile dobrze pamiętam) pokrętło na 3/4
    cala okręciłem dookoła nasadki za pomocą rury.

    Tak więc z tanimi zestawami to totalna loteria....:(