eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać? › Re: Zestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać?
  • Data: 2020-05-26 23:55:30
    Temat: Re: Zestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jest wart 400pln

    Nawet jakby był (zestaw) ze złota i wyceniony za połowę, chodzi mi o to
    że połowy elementów tej walizki do niczego nie użyje. IMO walizka ładnie
    wygląda, na markę też nie można powiedzieć że badziewna, dlatego
    świetnie nadaje się na prezent i taki też dostał teściu.

    > oczywiście - sam oprócz w/w używam skrzynej po 90-100pln  zawierających
    > 2 rozmiary nasadek z pokrętłamni. Ale to cholerstwo się gnie przy użyciu
    > większej siły. Do małowymagających zadań się nadaje dobrze ale jak
    > będziesz chciał tym odkręcić coś w samochodzie, co odkręca się raz na
    > kilka lat czy dekadę to używając zestawu za te 100pln albo się zamęczysz
    > albo wpędzisz w większe kłopoty jak zjedziesz łeb śruby

    Nie załapałem. To mam teraz zapłacić 300zł więcej żeby za 10 lat nie
    musieć iść do sklepu po dwie nasadki za 30zł? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz