  • Data: 2017-12-03 19:51:55
    Temat: Re: Zimą się nie buduje więc pytanie komputerowe
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 18:43:12 UTC+1 użytkownik JKK napisał:

    > Nic nie słyszałem o takiej zmianie. Ale jeśli tak to tym bardziej trzeba
    > się pośpieszyć z instalacją i sprawdzeniem - ew. zmiany powinny działać
    > dla nowych użytkownikow/sesji/instalacji...

    uzywałem teamviewera do czasu gdy gdy wyłaczył obsługę starszych wersji, a nowa sie
    nie dała zainstalować :/ Ale był w porzo.

    A co do stwierdzenia ze zimą sie nie buduje:
    otóż sie buduje - mam plan by tą moją wieczną budowę do czerwca skończyć i to
    własciwie własnymi siłami.
    Wylewki i kafle zlece obcym, ale reszte chyba dam rade sam.

    W tym tygodniu: stalowa konstrukcja pod schody.

    b.