  • Data: 2015-02-18 22:52:13
    Temat: Re: Zupki z torebki.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 lutego 2015 22:07:30 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Znam tę sztuczkę:
    > https://jameskennedymonash.files.wordpress.com/2014/
    08/ingredients-of-an-all-natural-strawberry-english.
    jpg

    > Ale tu nie chodzi o straszenie diwodorem monotlenku, tylko o takie
    > smakołyki jak np. olej palmowy.
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Z ciekawości wpisałem do googlarki " olej palmowy". Tyle samo informacji że szkodliwy
    i że nieszkodliwy. Mam przed sobą torebkę z zupą w proszku. barszcz biały z winiar.
    Dwa razy czytałem skład i nie ma w nim nic takiego co by mogło być podpadające. To co
    w środku waży 66g. Prawie połowa to mąka. Jest jeszcze mleko w proszku, drożdże,
    suszone warzywa, sól, pieprz. Można go na szybko zrobić. Można i według przepisu jaki
    jest na torebce. Z ziemniakami, żeberkami. Zrobiony w wersji rozszerzonej jest bardzo
    smaczny i w dalszym ciągu nie zawiera żadnej chemii.