  • Data: 2015-02-19 00:05:27
    Temat: Re: Zupki z torebki.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@g...com> wrote in message
    news:171645a4-5e44-44a1-9a0e-92437c47b08c@googlegrou
    ps.com...
    >> Znam tę sztuczkę:
    >> https://jameskennedymonash.files.wordpress.com/2014/
    08/ingredients-of-an-all-natural-strawberry-english.
    jpg

    > Z ciekawości wpisałem do googlarki " olej palmowy". Tyle samo informacji
    > że szkodliwy i że nieszkodliwy. Mam przed sobą torebkę z zupą w proszku.
    > barszcz biały z winiar. Dwa razy czytałem skład i nie ma w nim nic takiego
    > co by mogło być podpadające. To co w środku waży 66g. Prawie połowa to
    > mąka. Jest jeszcze mleko w proszku, drożdże, suszone warzywa, sól, pieprz.
    > Można go na szybko zrobić. Można i według przepisu jaki jest na torebce. Z
    > ziemniakami, żeberkami. Zrobiony w wersji rozszerzonej jest bardzo smaczny
    > i w dalszym ciągu nie zawiera żadnej chemii.

    Są ludzie którzy nie bardzo znają się na "nauce" i jak
    usłyszą "chemia" to boją się nieznanego jak ognia...

    Często na jakimś party usłyszę jakiegoś nawiedzonego
    przyjaciela-przyjaciela który palnie coś takiego jak
    "on nie je tego czy tamtego bo nie chce chemii w kuchni".
    I wtedy aż ciśnie się na usta pytanie: a woda to nie chemia?
    Sól kuchenna to nie chemia? I ta truskawka to świetny przykład.
    Ale wolę nie wdawać się w dyskusję tego typu bo to nie ma
    większego sensu - nie przekonasz nikogo albo prawie nikogo.
    Można czasem wybadać poziom inteligencji i potem dopiero
    próbować, jak zda egzamin, ale często nie warto...
    Jak z tą wędzarnią i wędzeniem trocinami ze świerków ;-)