    From: "eMonika" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
    Date: Fri, 7 Jan 2011 12:52:52 +0100

    Użytkownik "k" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:ig5jum$4oa$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Myślę, że przydałby mi się odkurzacz akumulatorowy bezprzewodowy
    > ("długi" ) w domu.(...)
    > http://www.megamedia.pl/odkurzacz-akumulatorowy-pion
    owy-hoover-fj-180-r-freejet-3w1.php?off=10
    > Nie jako zastąpienie odkurzacza "tradycyjnego", ale jako uzupełnienie: ot
    > dzieciaki naniosą trochę na płytki przy wejściu albo coś nakruszą (np.
    > ciacho).

    Ja mam do podobnych celów podobny odkurzacz Electrolux Ergorapido. Jestem z
    niego bardzo zadowolona i od chwili zakupu żałowałam, ze nie miałąm go
    wcześniej. Gruntowne czyszczenie robiłam tylko raz, normalne opróżnianie
    jest bez problemów (ale to robię dosć często, bo po pracy nawet jak w
    zbiorniku jest mało, to te paproszki przyczepiaja się do filtra i wtedy ma
    słabszą moc). Teoretycznie mozna to robic normalnym odkurzaczem, ale po to
    mam ten ręczny, aby duzego nie wyciagać (a jak juz wyciąga sie duzy, to sie
    nie pamieta o małym :-), więc po prostu wytrzepuję zbiornik nad śmietnikiem,
    trzeba wyjąc z korpusu zbiornik i z niego 2-elementowy filtr. W zasadzie to
    moze już powinnam wymienić ten filtr na nowy.
    Piasek ok (chociaż spomiędzy włosów dywanów to raczej nie zassie, ale do
    tego jest normalny Zelmer Syrius). Jedynie co pewien czas trzeba ręcznie
    wyciągać ze szczotki wkręcone włosy (moze u mnie wiecej niż przecietnie, bo
    moje dzieci lubią sie przebierać i mają peruki, z których pochodzi wiekszośc
    tych
    zakręconych włosów), ale to też kilka minut roboty raz na miesiąc. Co do
    baterii to nie zauważyłam problemu (mam go chyba 2 lata). Ponadto dzieci
    chętnie pomagają w robocie (nawet 2-3 latka sobie radziła), bo jest
    poręczny.

    :-) Monika