    From: "k" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
    Date: Sun, 9 Jan 2011 00:44:10 +0100
    Sender: m...@n...wsisiz.edu.pl

    OK, a jaki konkretnie typ?
    Podobny do tego, którego wymieniłem, czy ten słabszy?
    Myslę o tym silniejszym nie dlatego, że uparłem się dywany w całym domu
    odkurzać ale jako rezerwę na "starość akumulatorów". Liczę się z tym, że za
    jakieś 1,5-2 lata można wymienić aku, ale żeby nie było, że po 3
    miesiącach...

    A w międzyczasie doszukałem się dyskusji na temat Electroluxów:
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,49213,85564355,855643
    55,odkurzacz_jak_miotla_jest_cos_takiego_.html
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,49213,90413338,904133
    38,Electrolux_Ergorapido_warto_.html

> [...]
    owy-hoover-fj-180-r-freejet-3w1.php?off=10