  • 11. Data: 2011-04-23 10:53:25
    Temat: Re: beton komórkowy na klej czy zaprawę.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemek wrote:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > jkaiego producenta ten BK?
    > jak Ytong to tylko na klej, jesli jakies badziewie to mzoe byc zaprawa

    a jakie ma to znaczenie przy scianie 2W

    poza tym że w przypadku 2W robiłbym z najtańszego materiału.

  • 12. Data: 2011-04-23 16:25:45
    Od: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl>

    Murarz starej daty na grubej warstwie zaprawy oszczędzi jeden rządek bloczka :).
    Ale tak jak powiedziano wcześniej, oszczędności z użycia tej zaprawy pójdą zimą
    w cholerę. Solbet ostatnio chwalono, HH odwrotnie.

  • 13. Data: 2011-04-23 18:47:39
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 23-04-2011 o 18:25:45 Piotr <c...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > bloczka :).
    > Ale tak jak powiedziano wcześniej, oszczędności z użycia tej zaprawy
    Bez przesady, na spoinie będzie z 0.02W/m2 różnicy w stratach przy styro
    grubości 15cm.
    Ja otworzy drzwi w zimie na 5minut to więcej straci ciepła.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 14. Data: 2011-04-26 12:54:42
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 23 Kwi, 18:25, "Piotr " <c...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Murarz starej daty na grubej warstwie zaprawy oszczędzi jeden rządek bloczka :).

    Hahah co racja to racja, o tym zapomnialem :-) Ile one maja wysokosci
    - 25cm? Z klejem 11 warstw z fuga 2mm da sciane 277cm, z zaprawa 2,5cm
    - 302,5 cm. Roznica = 25,5 czyli dokladnie jeden bloczek :-) Ja mialem
    kolo 100mb wszystkich scian nosnych = 160 bloczkow (60cm dlugosci maja
    nie?) mniej. Bloczek pisaliscie po ok 6 pln = 1k pln w kieszeni. No
    warte przemyslenia ;-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 15. Data: 2011-04-27 06:25:12
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    > Mam ofertę na ytong 24 za 5,7zl brutto.
    > Myślę, że to dobra cena.

    To na pewno dobra cena a gdzie masz taką?
    Ja znalazłem najlepszą 6,80 zł. szt 24 i 13 zł. za szt 36,5 energo.
    Może przy okazji podajcie jakie ceny kto gdzie dostał może znajdziemy coś
    najkorzystniejszego.

    Rafał

  • 16. Data: 2011-04-27 06:44:01
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > To na pewno dobra cena a gdzie masz taką?

    Hurtownia Extra-Dach w Szczecinie.
    Właśnie dzwoniłem do nich i okazuje się, że dopiero po majówce będą nowe
    ceny.
    Wstępnie mówił coś jednak o 5,5 zł netto + transport + rozładunek.

    Pozdr.
    www.elipsa.info