    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 13 Aug 2017 08:39:45 -0700 (PDT)
    <d...@g...com>
    <3...@g...com>
    <c...@g...com>
    Subject: Re: burza była i prądu ni ma
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 sierpnia 2017 17:09:46 UTC+2 użytkownik Tornad napisał:
    > Podobnie jest z powietrzem. I to grawitacja jest warunkiem koniecznym i
    > wystarczający aby gestosc powietrza z wysokoscia malała. A przy samej ziemi
    > na poziomie morza, miała te gestosc najwieksza.

    i g... to ma do migotania gwiazd! Co najwyżej zmieni sie ich pozorna pozycja na
    niebie. (to jest refrakcja astronomiczna)

    > Czyli nie tylko chce powiedzieć lecz zapodaje wszem i wobec i kazdemu z
    > osobna, ze migotanie gwiazd jest zdeterminowane niestabilnoscia gornych warstw
    > atmosfery. Innymi slowy mowie, ze tem gdzie nie ma dzeta, gwiazdy nie mrugają.

    taaa, a jak dolne warstwy są niestabilne to zjawisko nie zachodzi, jakis automagiczne
    zjawisko powiduje ze to dotyczy tylko warstw górnych. Co za bzdura. Ale bądz łaskaw
    sprwdzic to organoleptycznie. Gdy na mapie jeta wyjdzie ze go w twojej okolicy nie ma
    idz popatrzec na gwiazdy. Zrób ładne ujęcie wideo i udowodnij ze u ciebie na wsi
    gwiady nie mrugają.

    > Piszesz, ze zauwazylek kilku tych meteorytow. A zapowiadali kilkadziesiat na
    > godzine. Znowu przesadzili, ludziom w glowach zamącili a efekt czyli
    > przewidywanie było mierne.

    mysle ze było mniej wiecej kilkadziesiąt na godzinę. Nie gapiłem sie az tak długo.

    b.