  • Data: 2017-08-13 18:22:00
    Temat: Re: burza była i prądu ni ma
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 13 sierpnia 2017 13:27:48 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > absolutnie nie robie sobie jaj. Jesli ty sie czujesz panem wszechswiata bo masz
    200tonowy bunkier i nic złego stać ci sie nie moze - to się czuj, tyle ze to z prawdą
    ma niewiele wspólnego.

    Panem świata - nie. Ale przy takim huraganie jaki był przedwczoraj i który
    położył jak zapałki 40 tys. ha lasu - wziąłbym rodzinkę, zszedł do piwnicy,
    otworzył browarek i obserwował na monitoringu jak mi wiatr ogród
    roznosi po okolicy. Ty zaś mógłbyś wejść pod łóżko i się tylko modlić,
    żeby ktoś to w ogóle przeżył.

    > Jasne jest ze mój drewniak zostanie rozbity przez mniejszy huragan niz taki który
    rozwali twój, co do tego sie nie spieram.
    > A teraz poszukaj linków ile kanadyjsczykow poległo wczoraj.

    Nie wiem. Zero? Pewnie dlatego, że wszystkie murowańce :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.