  • 11. Data: 2019-01-21 22:04:30
    Temat: Re: cena śmieci
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-01-21 13:10, marios wrote:
    [...]
    > 1 os. = 21
    > 2 os. = 41
    > 3 os. = 61?? (nie zapytałem)
    U mnie płaciło się i płaci 8 zł od łebka w gospodarstwie domowym.
    Przynajmniej takim mieszkającym w domu jednorodzinnym, bo nie wiem jak
    jest w blokach.

  • 12. Data: 2019-02-05 15:18:35
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 21.01.2019 o 13:10, marios pisze:

    > Muszę poprawić, moje gapiostwo w dokładnym obejrzeniu rachunku.
    > Jednostka miary w pozycji wpisana jako "gosp", ale liczona była od 2
    > zgłoszonych osób (dowiadywałem się).
    >
    > 1 os. = 21
    > 2 os. = 41
    > 3 os. = 61?? (nie zapytałem)
    > ..

    Dodam jeszcze:
    Spółdzielnia rozwiesiła kartki informujące, że nic nie partycypuje w
    podwyżkach - są narzucone decyzją miasta.

    Dzisiaj przyszedł podatek gruntowy - 156 zł/r za coś 47m2 w bloku (nie wiem
    czy była podwyżka wg. ostatnich pomysłów wieczyste->własność ,- mieszkanie
    Ciotki)

  • 13. Data: 2019-02-05 23:28:40
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 17.01.2019 o 23:23, marios pisze:
    > Lublin, LSM - Mickiewicza, blok, śmietniki ogólne (zmieszane), nie widać
    > (może w przygotowaniu?) segregacji, "osiedle emerytów" i wynajmujących
    > studentów.
    > Niedawno przyszło wyliczenie na styczeń, i zaraz "korekta" na luty.
    >
    > Od gospodarstwa/mieszkania:
    > <=2018? - nie wiem
    > Styczeń'19 - 25 zł
    > Luty'19 - 41 zł

    to u mnie skromnie, było 7zł a jest 9zł za osobę, oczywicie za
    segregowane, ale wywóz tylko raz w miesiącu, teraz to nie problem, ale
    latem tak rzadki wywóz bywa problemem "aromatycznym"

    ale czytałem dziś, że w niedalekiej mieścinie opłaty nie wzrosły,
    ludziska się cieszą. Haczyk w tym, że wywóz smieci będzie co dwa tygonie
    a nie co tydzień - czy tylko ja mam wrażenie że to podwyżka o 100% ? :D