    From: Baczek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: cena ziemi
    Date: Sun, 26 Mar 2017 11:37:29 +0200

    W dniu 2017-03-25 o 21:33, s...@g...com pisze:
> [...]
    raczej niebudowlana bo wąska i długaśna.
    Czyli pi*oko 3x tyle.

    ale raczej nie nadaje sie do budowy bo jest cienka i długaśna.

    tylko raczej jak sie takie wycenia albo kto może wycenić. To ja se pójde do ludka aby
    mi wycenił.

    > O z tym bankiem to niegłupi pomysł :)
    > Dzieki.

    Tyle, że wycena może być zupełnie "z czapy".
    Znajomi zlecili wycenę mieszkania. Biegły wycenił na 90kzł.
    Z pewnych powodów, zlecono ponowna wycenę. Inny biegły oszacował wartość
    na 139kzł. To raczej nie jest rozrzut w granicy błędu.