  • 31. Data: 2009-03-07 21:44:25
    Temat: Re: co dajecie na podłogi w salonie?
    Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gor1gu$gia$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > stosuje) a normalna cegla budowlana typu 150.
    > Po polozeniu i zafugowaniu przeszlifowalem calosc taka wielka maszyna do
    > lastriko.
    > Na to wszystko idzie pasta woskowa i froterowanie.
    > Po takim zawoskowaniu woda sie tego nie ima, ma gleboki czerwony kolor i
    > sie nie pyli. Dla mnie i dla wszystkich moich znajomych i gosci to
    > rewelacja.
    > Taka podloga wcale nie jest zimna tylko ma temperature otoczenia czyli ok
    > 20 stopni.
    > Pod spodem jest przeciez posadzka i izolacja styropianowa.

    Mam prośbę. Czy mógłbyś podesłać jakiś link do zdjęcia takiej podłogi? Jakoś
    nie mogę jej sobie wyobrazić, a jestem ciekaw jak wygląda.

    pozdrawiam

    Przemek

  • 32. Data: 2009-03-08 12:00:51
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał

    > Wgraj na www.fothost.pl albo www.fotosik.pl albo www.imageshack.us albo...
    > no duzo tego, wpisz w google "hosting obrazków" :)

    Wgralem, podloga ceglana jest tu:
    http://www.fothost.pl/upload/09/10/f7c85187.jpg
    http://www.fothost.pl/upload/09/10/e793f06d.jpg
    http://www.fothost.pl/upload/09/10/9af4e5c8.jpg
    http://www.fothost.pl/upload/09/10/d8daf91a.jpg
    http://www.fothost.pl/upload/09/10/db12ed9a.jpg

    --
    Tomasz

  • 33. Data: 2009-03-08 12:00:57
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl> napisał

  • 34. Data: 2009-03-08 12:11:26
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał

    > Wgraj na www.fothost.pl
    Powiedz mi , moze wiesz na czym oni zarabiaja?
    Przeciez ten serwis nie wymaga nawet zarejestrowania sie, podawania
    jakichkolwiek danych itp.

    --
    Tomasz

  • 35. Data: 2009-03-08 12:40:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 13:11:26 +0100, Tomasz napisał(a):

    > Powiedz mi , moze wiesz na czym oni zarabiaja?

    Jeszcze pewnie na niczym, ale docelowo reklamy. Juz zreszta widze tam
    adsense.

    --
    best regards,
    scream

  • 36. Data: 2009-03-08 12:49:21
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Calkiem niezle bedzie to wygladalo w garazu, moze sobie cos takiego
    tam poloze. Pewnie to tanie to i na calym tarasie mozna by zrobic
    tylko znajomi by mnie obsmiali, jednak chyba sobie daruje ten taras.
    Garaz czemu nie?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 37. Data: 2009-03-08 18:22:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz wrote:
    > Użytkownik "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl> napisał

> [...]

    pasuje, bo jak widzę wnętrz utrzymane w stylu rustykalnym.

    taka cegła pasuje albo do takiego wętrza albo do supernowoczesnego jako
    element np komunikacji

  • 38. Data: 2009-03-08 19:14:59
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > pasuje, bo jak widzę wnętrz utrzymane w stylu rustykalnym.
    >
    > taka cegła pasuje albo do takiego wętrza albo do supernowoczesnego jako
    > element np komunikacji

    Fajne, taki styl retro w nowym domu. Gdybym to zrobil u siebie, to obawiam
    sie ze mialbym nieodparte wrazenie, ze ciagle siedze w jakiejs mazurskiej
    knajpie, znaczy jak dla mnie moze malo domowo, ale bardzo fajnie i
    oryginalnie.

    Pozdro.. TK

  • 39. Data: 2009-03-09 08:55:37
    Od: Artur ERZET <a...@e...pl>

    On 5 Mar, 18:11, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > Projektant ładnie sobie narysował część kafli i część drewna. I wszystko
    > ładnie wygląda ale przu podłogówce nie każde drewno sie nadaje.
    > Zakładając że kafle mają 1cm grubości i 4mm kleju to żeby ładnie pasowało
    > panele odpadają - a niby najlepsze do ogrzewania podłogowego.
    > Deska barlinecka - jedni mówią że sie nadaje, drudzy że nie.
    > A Deska aprkietowa podobno wcale nie.
    > Do tego jeszcze dochodzi problem z czego te deski - jak drewno egzotyczne to
    > super wytrzymałe ale tez super izolator:)
    > Jak to rozwiązaliście?

    Witam.
    Pozwalam się przyłączyć do Waszej dyskusji :-) i dodać do niej parę
    nowych zdań.
    1) ogrzewanie podłogowe :-) może być wodne lub elektryczne z tym że to
    ostatnie musi być wolno rozgrzewające się z termostatem. Nagłą zmiana
    temperatury czyli natychmiastowe włączenie lub wyłączenie ogrzewania
    jest proszeniem się o kłopoty.
    2) nie każdy gatunek nadaje się na ogrzewanie podłogowe "patrz tabela
    kurczów drewna :-)" np. w Tarkett będzie to klon i buk z litych np.
    Kempas radzę zawsze zapytać parkieciarza lub sprzedawce ale w sklepie
    parkieciarskim nie w hipermarkecie :-)
    3) zwrócić zawszę uwagę przy ogrzewaniu podłogowym czy dostajemy
    GWARANCJĘ na montaż podłogi a nie tylko na sam materiał - tak tak jest
    takie coś :-)
    4) podłogę raczej przyklejamy :-) garść faktów o oporze cieplnym dla
    podłogi 13mm Tarkett
    opór cieplny
    (RT m2 K/W)
    przyklejana 0,101
    tektura + folia 0,121
    pianka z folią 3 mm 0,191
    5) podłoga pracuje zawsze WIĘC DROBNE SZPARKI SĄ CZYMŚ NATURALNYM TAK
    PRZY OGRZEWANIU PODŁOGOWYM JAK I BEZ NIEGO :-) więc jak ktoś lubi
    ideały to podłoga drewniana ze swoją nieprzewidywalnością usłojenia,
    barwy jest nie dla niego :-)
    Z grubsza to chyba tyle :-)
    Arturoo
    ERZET - Podłogi
    GG 8301935

  • 40. Data: 2009-03-09 10:53:19
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > pasuje, bo jak widzę wnętrz utrzymane w stylu rustykalnym.
    >
    > taka cegła pasuje albo do takiego wętrza albo do supernowoczesnego jako
    > element np komunikacji

    Jeszcze jedno wykonanie takiej podlogi, u mojego sasiada, z tym ze cegla
    jest rozbiorkowa z 300 letniego mlyna.
    http://www.fothost.pl/upload/09/11/9ddaba92.jpg
    http://www.fothost.pl/upload/09/11/aea74c20.jpg

    --