    Subject: Re: co polecacie
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Date: Thu, 8 Oct 2015 13:44:01 +0200

    W dniu 2015-10-07 o 10:03, tomekp pisze:
    > Witam
    > Chce kolo domu posadzic kilka iglakow. Jakie odmiany polecacie? Moje
    > wymagania to przede wszystkim wzrost nie przekraczajacy 6m u doroslego
    > osobnika. Pokroj choinkowaty. Moze byc swierk, sosna lub jodla. Odmian
    > jest tyle, ze mozna w internecie spedzic tydzien i wraz sie tego nie
    > ogarnie. Wiec ciekaw jestem opini grupy jakie odmiany wziac pod uwage.
    > Pozdrawiam
    > Tomek

    Zdecydowanie jodły. Same korzyści, nie atakują ich choroby ani
    szkodniki. Można nawet wybrać taką zapachową, która po deszczu wydziela
    aromat. Co do gatunku to raczej Ci nie pomogę bo nawet nie pamiętam jak
    zwać te które posadziłem u siebie. Tak że o to najlepiej zapytaj
    sprzedawcę, ew. rozejrzyj się w necie.