    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co wybrac
    Date: Sun, 3 May 2009 22:47:10 +0200

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gtktrn$d3n$1@news.onet.pl...
    > Nie wiem na co sie zdecydowac:
    >
    > dzialka 1000m za 220000+budowa(dom 160m, dwa garaze, pietro, male skosy,
    > okna, tynki, dach, instalacje - czyli taki stan jak oddaje deweloper)

    Deweloper zdaje sie oddaje bez instalacji, posadzek i tynkow wewnetrznych
    przy najmniej u mnie w okolicy. Nie wiem czy to wazne, ale to co najmniej
    kilkadziesiat tysiecy i moze znaczaco zmienic wycene.

    > dom na dzialce 900m o pow 160m jeden garaz, pietro stan j.w za 650000zl
    >
    > Czyli pytanie jest takie
    >
    > ile +/- bedzie moze mnie kosztowac postawienie domu j/w do stanu jak
    > wyzej: materialy + robocizna
    >
    > Wiem ze to trudno okreslic ale tak +/-

    Zaraz sie zacznie, ze tyle ile zechcesz, tyle co helikopter, albo lokomotywa
    i beda mieli racje. Moim zdaniem 200 tys. to realne minimum o ile sa media
    na dzialce, instalacje w stopniu podstawowym i sporo czasu poswiecisz sam na
    budowe, a wykonczenie bedzie co najwyzej srednich lotow. Kazda wyzsza kwota
    oczywiscie jest mozliwa, ale za 400 tys. moze juz wyjsc juz calkiem niezle
    jak troche sie przemysli.

    Pozdro.. TK