  • Data: 2018-01-10 08:21:27
    Temat: Re: czy jest tu aż taki burżuj
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    > Ja cały czas kombinuję czy w garażu, który planuję, ma być podnośnik czy
    > kanał. W zasadzie chyba lepszy byłby podnośnik, ale to oznacza, że
    > musiałbym garaż ze 3,5-4 m zrobić, a to chyba nie przejdzie w moich

    W zasadzie masz rację.Ja mam kanał, a chętnie idę do sąsiada który ma podnośnik
    Ale - tak z drugiej strony patrząc- to chyba masz jakieś złomy, te samochody,
    znaczy.
    Bo cokolwiek robić, to potrzeba dużo narzędzi i kogoś do pomocy.No to z
    sąsiadem jest to znacznie prostsze.A co będziesz robił.W zasadzie tylko
    zawieszenie- te bardziej się przyda podnośnik.No i wydech, czy skrzynia
    biegów.Ale tu kanał wystarczy.Mój samochód ma 22 lata i idę z nim do sąsiada
    ze trzy razy do roku.W tym dwa, żeby koła zmienić.Reszta wtedy jest przy
    okazji.
    W praktyce- kanał się przydaje bardziej.Tyle, że trochę większy, żebym i ja,
    i parę warzyw się zmieściło.I przetwory na zimę,jeśli spiżarki nie masz.
    Do tego jest świetny.
    Pozdro.abomito