  • 1. Data: 2016-12-23 22:05:15
    Temat: czy to grzyb?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mieszkanie w bloku 8 letnim na środkowym piętrze.
    Ocieplenie styropianem
    Wywietrzniki w oknach otwarte.
    Temperatura w środku od 19 do 21 stopni.
    Od kilku dni jest zimno na zewnątrz nawet -5 stopni.
    I takie coś mi się w rogu mieszkania pokazało:
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/D2VGMrqmJvCW0QDX~
    FNu_lQEXGDs2a

    W tamtym roku też takie coś było ale nie aż tak widoczne.
    co robić?

  • 2. Data: 2016-12-23 22:10:21
    Temat: Re: czy to grzyb?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 23 grudnia 2016 22:05:16 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    FNu_lQEXGDs2a

    > W tamtym roku też takie coś było ale nie aż tak widoczne.

    I to pojawiło się w największym pomieszczeniu: salono-kuchni.
    Mam mechaniczną wentylację a żona używa wyciągu kiedy się tylko da
    bo ma wrażliwy nos.
    na tym rogu z zewnątrz jest zamontowany narożny balkon.

  • 3. Data: 2016-12-23 22:55:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.12.2016 o 22:10, Bolko pisze:
> [...]
    > bo ma wrażliwy nos.
    > na tym rogu z zewnątrz jest zamontowany narożny balkon.

    czy masz pirometr? taki termometr zdalny. dobrze by było abyś w czasie
    mrozów zmierzył czy w tym miejscu z plamkami jest lokalnie znacznie
    chłodniej. czy jest szansa że tam było jakies zalanie?
    ToMasz

  • 4. Data: 2016-12-23 23:23:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To grzyb. Domestos albo inny preparat z chlorem. Troche rozciencz, w spryskiwacz i
    psikaj. W zadne super hiper wynalazki na grzyba sie nie baw. Szkoda kasy a efekt
    gorszy niz przy domestosie. Tylko nie lej za mocno. Jak za mocno zlejesz to nic
    lepiej nie podzial a chlorem w mieszkaniu bedzie smierdzialo. Lepiej po troszku i
    systematycznie. Jak nie masz spryskiwacza to mozna szmatka, gabkowym zmywakiem itp.
    Jak szmata to rekawiczki musisz miec albo reka w torebke z folii. Walcz z gadem dokad
    maly.

  • 5. Data: 2016-12-23 23:52:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > To grzyb.
    no ale fajnie byłoby wiedziec dlaczego ten grzyb. przesłuchać, wymusic
    zeznania, a nie odrazu zabijać :)

    A tak przy okazji
    Szukam projektora. kazali mi Ciebie zapytać jaki masz?
    ToMasz

  • 6. Data: 2016-12-24 00:05:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dignity 1004A

  • 7. Data: 2016-12-24 00:18:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Walcz z gadem dokad maly.

    :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2016-12-24 00:35:16
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 23.12.2016 22:10, Bolko wrote:

> [...]
    > bo ma wrażliwy nos.
    > na tym rogu z zewnątrz jest zamontowany narożny balkon.

    Typowy mostek termiczny. Nieocieplona płyta balkonowa i pewnie styropian
    na ścianie na placki. Nic z tym nie zrobisz. Musisz grzać do 23-24

  • 9. Data: 2016-12-24 00:37:29
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 23.12.2016 23:23, Zenek Kapelinder wrote:
    > To grzyb. Domestos albo inny preparat z chlorem. Troche rozciencz, w spryskiwacz i
    psikaj.

    To nic nie da. Za 2 dni będzie to samo. Trzeba grzać mocniej albo
    ocieplić ten taras ale tego się pewnie zrobić nie da.

  • 10. Data: 2016-12-24 00:53:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Dignity 1004A

    Zenku, podpowiedz jeszcze Tomkowi w sprawie ekranu. Zamierza zrobić
    sobie salkę na poddaszu, czy jakoś tak.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam