  • 1. Data: 2012-03-12 11:38:14
    Temat: czysczenie komina od dołu .... systemowy schiedel
    Od: Funky <d...@t...pl>

    Witam!

    Muszę wyczyścić komin, a że mam liche dojście od góry to muszę to
    zrobić przez dolną wyczystkę. W mojej okolicy (Rybnik) znalezienie
    kominiarza, który posiada odpowiedni sprzęt graniczy z cudem, a cena
    kołowrotka kominiarskiego w specjlistycznych sklepach powala na
    kolana.

    Pytanie
    Czy ktoś miał doczynienie z firmą, która posiada w sprzedaży coś
    takiego:

    www.hansaflame.pl/index.php?page=3pr

    A może ktoś używał coś innego, co można za w miarę rozsądne pieniądze
    kupić?

    Podrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2012-03-12 14:56:13
    Temat: Re: czysczenie komina od dołu .... systemowy schiedel
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Widziałem takie cóś w Ciastoramie, ceny nie pamiętam.

    Pozdrawiam
    Mariusz

    n.googlegroups.com...

  • 3. Data: 2012-03-12 15:17:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Funky wrote:
> [...]
    > takiego:
    >
    > www.hansaflame.pl/index.php?page=3pr
    >
    > A może ktoś używał coś innego, co można za w miarę rozsądne pieniądze

    przecież to praktycznie w każdym chyba markecie budowlanym można kupić.

    pręty z włókna szklanego z bagnetami i szczota...

  • 4. Data: 2012-03-12 15:25:26
    Od: Funky <d...@t...pl>

    On 12 Mar, 16:17, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > przecież to praktycznie w każdym chyba markecie budowlanym można kupić.
    >
    > pręty z włókna szklanego z bagnetami i szczota...

    No nie bardzo. Przeleciałem się po Casto, OBI i Praktikerze i nie ma.

  • 5. Data: 2012-03-12 17:27:16
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Funky" napisał w wiadomości grup
    10g2000vbn.googlegroups.com...

    www.hansaflame.pl/index.php?page=3pr
    http://szczotki.tradoro.pl/akcesoria-do-pieca-przedl
    uzacz-do-szczotki-c-o-1-0-m-elastyczny/p,145828

    Tu skompletujesz zestaw zw. cenie poniżej 100 zł

  • 6. Data: 2012-03-13 09:49:37
    Od: mk <d...@t...pl>

    Może takie coś?
    http://allegro.pl/przepychacz-pret-do-czyszczenia-ko
    mina-8mb-i2179837213.html

  • 7. Data: 2012-03-13 11:36:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 marca 2012, 12:38:14 UTC+1 użytkownik Funky napisał:

    > Muszę wyczyścić komin, a że mam liche dojście od góry to muszę to
    > zrobić przez dolną wyczystkę. W mojej okolicy (Rybnik) znalezienie
    > kominiarza, który posiada odpowiedni sprzęt graniczy z cudem, a cena

    No jakos nie wierze. Szukales chociaz? Sprobuj np tutaj:

    Badura Rafał
    Zakład Kominiarski
    44-300 Wodzisław Śl.,
    ul. Górna 11
    032 4551874
    0 502032838

    pozdr.

    --
    Adam

  • 8. Data: 2012-03-13 13:27:23
    Od: Funky <d...@t...pl>

    On 13 Mar, 12:36, Adam <a...@g...com> wrote:
    > No jakos nie wierze. Szukales chociaz? Sprobuj np tutaj:
    >
    > Badura Rafał
    > Zakład Kominiarski
    > 44-300 Wodzisław Śl.,
    > ul. Górna 11
    > 032 4551874
    > 0 502032838

    Owszem. Kilka razy dostałem "w pysk", że to nie jego rejon :) zanim
    zdążyłem powiedzieć o co chodzi.
    Kilka razy, że się nie da od dołu i nigdy o czymś takim nie
    słyszeli :)

    Dopiero ekipa z Tychów (namiar przez WWW i e-mail) dała mi namiar na
    znanego lokalnego kominiarza do którego dzwoniłem, ale od kilku
    miesięcy nie odbiera telefonów.

    Twój namiar jest cenny, bo o ile Pan Rafał nie ma wymaganego sprzętu,
    to podał mi aktualny numer telefonu do wspomnianego wyżej kominiarza.
    Dzwoniłem już 2 razy i dalej nie odbiera :)

    Tak na marginesie to sprzęt kominiarski (kołowrotek) jest cholernie
    drogi, ale jak już jakiś kominiarz go ma to zazwyczaj ma i kamerę
    kominową, a chętnie bym się dowiedział jak wygląda mój komin od
    środka. Papierek się przyda, mogę go załatwić w każdej chwili za 20
    zeta. Mnie zależy na porządnym czyszczeniu.

    Niestey fujara ze mnie, że nie przemyślałem dostępu do komina (po
    zamontowaniu daszka) i o ile mam w miarę dobry dostęp do komina
    dymnego (kominka nie mam) to ze spalinowaym jest gorzej.

    Pozdrawiam
    Jarek