  • 1. Data: 2012-03-10 20:32:31
    Temat: czym należy wypełnić szczeliny po zamontowaniu drzwi na piance?
    Od: froff <f...@i...pl>

    hej
    Będą mi montować w mieszkaniu drzwi wewnętrzne na piance montażowej.
    Nie wiem czym należy później zatynkować szczeliny, żeby nie pękało jak będę trzaskał
    drzwiami.
    Może ktoś doradzi?

  • 2. Data: 2012-03-10 21:42:27
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik froff napisał:
    > żeby nie pękało jak będę trzaskał drzwiami.

    zalecam co rano meliske...
    to i trzaskania nie bedzie...
    a co do tynkowania, to zwykly tynk z tytki sie bedzie nadawal.
    chyba, ze przewidujesz ostre trzaskanie, to zbrojony beton polecam ;-)

    pozdr
    RG

  • 3. Data: 2012-03-10 22:36:31
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > chyba, ze przewidujesz ostre trzaskanie, to zbrojony beton polecam ;-)

    u mnie nie było jakiegoś ostrego trzaskania a popękało:-) tyle że drzwi ważą
    70kg a futryna nie montowana na pianke tylko zalewana betonem:-)

    --
    ---
    uciu

  • 4. Data: 2012-03-11 08:34:30
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2012-03-10 21:32, froff pisze:
    zatynkować szczeliny
    Czy aby opaska(futryna) nie zasłoni tych szczelin i nic nie trzeba
    będzie robić?
    Pdr. M

  • 5. Data: 2012-03-11 09:46:51
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Czy aby opaska(futryna) nie zasłoni tych szczelin i nic nie trzeba będzie
    > robić?

    to właśnie futryny będą montowane chyba na tę piankę, a dodatkowa opaska
    zasłoni tylko szczelinę z jednej strony zlicowanej ze ścianą...
    ja polecam futryny regulowane "obejmujące" ścianę...

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2012-03-11 10:47:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    s_13 wrote:

    > to właśnie futryny będą montowane chyba na tę piankę, a dodatkowa
    > opaska zasłoni tylko szczelinę z jednej strony zlicowanej ze ścianą...
    > ja polecam futryny regulowane "obejmujące" ścianę...

    moze poszedł w tanioche i zafundował sobie futryny wewnętrzne które potem
    trzeba obrabiać, straszna tandeta.

  • 7. Data: 2012-03-11 18:13:01
    Od: froff <f...@i...pl>

    On 11.03.2012 11:47, Marek Dyjor wrote:

    > moze poszedł w tanioche i zafundował sobie futryny wewnętrzne które potem trzeba
    obrabiać, straszna
    > tandeta.

    Świetny pomysł: obejmujące futryny przy ścianach powyginanych jak banany.

  • 8. Data: 2012-03-11 21:19:42
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Świetny pomysł: obejmujące futryny przy ścianach powyginanych jak banany.

    ale to chyba nie z katalogu dobrych praktyk budowlanych...

    pozdrawiam
    s_13