  • 1. Data: 2012-03-11 15:57:11
    Temat: guma z wykladziny - usuwanie
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Witam,
    Mialem w lazience dywanik, ktory byl podgumowany.
    Niestety z jakiejs przyczyny guma przyklila sie do kafalek i ciezko to teraz
    usunac.
    Prosze o porade czym mozna usunac ta gume bez szkody dla kafelek.
    dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2012-03-11 18:05:44
    Temat: Re: guma z wykladziny - usuwanie
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    adam <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > usunac.
    > Prosze o porade czym mozna usunac ta gume bez szkody dla kafelek.

    Możesz stwierdzić że się przypierdalam. Nie idzie mi o brak polskich liter.
    Jak Ci się coś przykleiło to do kafelków a nie do kafelek. Kafelek to liczba
    pojedyncza. Kumasz 1 sztuka to kafelek jak więcej to kafelki. Czy Ty do kurwy
    nędzy do szkoły nie chodziłeś? Jak to co się przykleiło jest gumą to najpierw
    poskrob czymś. Potem połóż na tym papier toaletowy i polej benzyną lakową.
    Uważaj bo benzyna lakowa jest łatwopalna. Połóż na tym kawałek folii z
    torebki. Ma za szybko nie wysychać. Po godzinie szmatą da się zetrzeć. Metoda
    z benzyną nie zadziała jak to będzie PCV. Potrzebny jest inny rozpuszczalnik.

  • 3. Data: 2012-03-11 20:04:12
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 11.03.2012 16:57, adam pisze:
> [...]
    > teraz usunac.
    > Prosze o porade czym mozna usunac ta gume bez szkody dla kafelek.

    a co to masz za płytki, co tak się o nie boisz?
    skrobanie i rozpuszczalniki, ze zmywaczem do paznokci na czele, nie
    zrobią na płytkach większego wrażenia.

  • 4. Data: 2012-03-12 08:46:19
    Od: w2023 <w...@p...fm>

    On 11 Mar, 19:05, "kogutek" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    [...usunięte wycieczki osobiste...]
    Metoda
    > z benzyną nie zadziała jak to będzie PCV. Potrzebny jest inny rozpuszczalnik.

    PCW (czyli po angielsku PVC) znakomicie rozpuszcza się
    tetrahydrofuranem.
    Innych rozpuszczalników PCW nie znam (co nie znaczy, że nie
    isntnieją ;-) )

    Pozdrawiam, W.

  • 5. Data: 2012-03-12 19:49:58

    W dniu 2012-03-11 16:57, adam pisze:
> [...]
    > teraz usunac.
    > Prosze o porade czym mozna usunac ta gume bez szkody dla kafelek.

    Gumę rozpuszcza się masłem :-) Możesz też użyć WD-40

    M.