  • 61. Data: 2021-02-24 12:35:19
    Temat: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/02/2021 11:58, collie wrote:
    > Tak to jest, gdy się spuszcza tylko na czerwony wężyk Thunderbirda.

    Nie używam słownika w TB z różnych przyczyn. Musisz jakoś wytrzymać.

  • 62. Data: 2021-02-24 13:11:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 24 Feb 2021 07:54:29 +0100, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Wenezuela ma mało wspólnego z socjalizmem? Uzasadnij

    > Morze podrzucę głebokie myśli myślicieli dla ułatwienia:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Socjalizm_XXI_wieku

    "A na plocie napisali dupa..."

    Wyrób socjalistycznopodohny, opakowanie zastępcze.

    --
    Marek

  • 63. Data: 2021-02-24 13:12:12
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środę, 24.02.2021 o 12:35, heby napisał:

    > Nie używam słownika w TB z różnych przyczyn. Musisz jakoś wytrzymać.

    Nie muszę, o czym dalej. Poza tym to była delikatna sugestia, by nie
    spuszczać się tylko na Thunderbirda, ale korzystać też z wiedzy
    wyniesionej ze szkoły. A Ty nie masz ani jednego, ani drugiego. Masz
    tylko chamskie nawyki gimbusa, więc powiem teraz krótko, jak nasze
    piękne panie ze Strajku Kobiet: wypierdalaj!

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni
    (Agnieszka Osiecka)

  • 64. Data: 2021-02-24 13:17:56
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Mam jednak wrażenie, że kto inny podchodził, a zemsta dosięgnęła kogo
    > innego. Nie, nie dam się przekonać do poetyki "rednecki same se winne".

    nikt im tego nie narzucał.Teksańczycy podobno uważają, że mieszkają w
    państwie w państwie. Ta ich niezależność objawiła się m.in. w ten sposób
    i teraz mają tego konsekwencje.
    Przekonywać Cię nie będę:) Wyraziłem swoje zdanie na podstawie wiedzy
    jaką mam.

  • 65. Data: 2021-02-24 13:51:24
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 23.02.2021 o 12:33, Runt pisze:
    > /.../
    > /.../

    > też mieszkam w UK ale w "zmiany taryf" się nie bawię.
    > bo po co? gra nie jest warta zawracania sobie głowy.

    zmiana operatora zajmuje 20 minut, po podwyżce często okazuje się, że w
    konkurencyjnej firmie zapłacisz 20-30% mniej, jak się tylko wprowadziłem
    miałem rachunki nawet powyżej 200/m-c (wprowadziłem się zimą) bo był
    najdroższy dostawca, jeszcze do tego prepaid. Teraz max średnia
    tygodniowa to 140/m-c, a roczna 100/m-c. Dla mnie zmiana nawet dla 20
    funtów się liczy, bo nie lubię przepłacać, a dostarczają tej samej
    jakości prąd.

    Lukasz

  • 66. Data: 2021-02-24 14:14:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/02/2021 13:12, collie wrote:
    > tylko chamskie nawyki gimbusa

    A konkretnie w którym miejscu?

    >, więc powiem teraz krótko, jak nasze
    > piękne panie ze Strajku Kobiet: wypierdalaj!

    Dziekuję!

  • 67. Data: 2021-02-24 14:14:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sirapacz napisał:

    > nikt im tego nie narzucał.Teksańczycy podobno uważają, że mieszkają w
    > państwie w państwie. Ta ich niezależność objawiła się m.in. w ten sposób
    > i teraz mają tego konsekwencje.

    A Polacy to podobno pijacy i złodzieje. W dodatku uwielbiają być rządzeni
    przez takich, dla których 27:1 jest liczbowym wymiarem sukcesu.

    > Przekonywać Cię nie będę:) Wyraziłem swoje zdanie na podstawie wiedzy
    > jaką mam.

    Słusznie. Zawsze należy wypowiadać się na podstrawie wiedzy. A wiedzę
    wciąż zdobywać.

    --
    Jarek

  • 68. Data: 2021-02-24 14:15:38
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/02/2021 13:11, Marek wrote:
    > Wyrób socjalistycznopodohny, opakowanie zastępcze.

    To czym jest w/g Ciebie socjalizm?

    Wszystkim innym? Po drodzie było jeszcze kilka koncepcji. Ale może masz
    własne badania w tym temacie. Chętnie się dowiem.

  • 69. Data: 2021-02-24 18:06:17
    Temat: Re: taryfy w UK
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-02-23 o 22:19, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:

    /.../

    > jak byś się miał interesować
    zenusiu, ta kompetencja jest dla ciebie niedostępna ;-)))

    > skoro pizdziak
    zenusiu, jak się miewa twoja zaropiała łechtaczka? ;-)))

    >vel runt
    cvel zenek ;-))))

    > dziura w dupie
    zenusiu, skąd u ciebie to ciągłe zamiłowanie do "dziura w dupie"? czyzby
    tęsknota za burdelowymi czasami u hansa? ;-)))

    >pod mostem mieszkasz
    POważnie? skąd wiesz pod którym? ;-)))

    > i nie masz swojego licznika.
    zenusiu, czy to prawda, że mieszkasz w pożydowskiej kamienicy od
    pokoleń? skoro tak to powiedz: sam odgryzłeś sobie napletek? ;-)))

    zenusiu, masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

    --
    Runt

  • 70. Data: 2021-02-24 18:25:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 24 lutego 2021 o 18:06:19 UTC+1 Runt napisał(a):

> [...]
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.