  • 21. Data: 2012-12-07 12:43:01
    Temat: Re: deska podłogowa ---
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 7 Dec 2012 10:15:10 +0100, quent napisał(a):

    > Mam podłogę winylową:
    > https://plus.google.com/u/0/photos/10497619375684860
    2152/albums/5762513735631663985/5771000423523877586
    To jest bomba!
    Dasz jakiś namiar te podłogi?

    --
    Franc

  • 22. Data: 2012-12-07 12:48:27
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    et...
    > To jest bomba!
    > Dasz jakiś namiar te podłogi?

    To jest tarkett
    http://www.tarkett.pl/

    Komfort ma tego sporo na stanie.
    A rodzai jest cała masa, różnią się grubością, wytrzymałością na ścieranie
    czy tam na uszkodzenia no i oczywiście ceną ;-)
    AFAIK wszystkie nadają się do ogrzewania podłogowego. U mnie w każdym razie
    sprawdza się to.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 23. Data: 2012-12-07 13:04:44
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 12:43:01 UTC+1 użytkownik Franc napisał:
    > Dnia Fri, 7 Dec 2012 10:15:10 +0100, quent napisaďż˝(a):

    2152/albums/5762513735631663985/5771000423523877586

    > To jest bomba!
    >
    > Dasz jaki� namiar te pod�ogi?

    Tylko wiesz, to jest plastik na podłodze. Jak masz gdzieś wilgoć to może być słabo.
    Jak taki winyl jest na podłogówce to ok bo wilgoć tam sie trzymać nie bedzie ale w
    innych przypadkach może być niewesoło. Nie musi ale może być.

    Warto pamietać że i panele (zwykle mdf-owe) i lakierowane deski utrudniają
    wychodzenie wilgoci z podłogi. Najlepiej oddycha deska olejowana.

  • 24. Data: 2012-12-10 07:51:49
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    >
    > Warto pamietać że i panele (zwykle mdf-owe) i lakierowane deski utrudniają
    wychodzenie wilgoci z podłogi. Najlepiej oddycha deska olejowana.

    W jaki sposób ma "oddychać" deska czy inny materiał pokryty olejem ?

    pzdr.
    rafał

  • 25. Data: 2012-12-11 08:33:42
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 07:51:49 UTC+1 użytkownik rrr napisał:

> [...]
    wychodzenie wilgoci z podłogi. Najlepiej oddycha deska olejowana.

    > W jaki sposób ma "oddychać" deska czy inny materiał pokryty olejem ?

    Przez pory.
    Olej nie zamyka ich szczelnie.
    On powoduje że woda nie jest w stanie się w nie wcisnąć w postaci skroplonej więc
    brud tak łatwo w drewno nie wchodzi (ale trochę wchodzi) i mozna go zmyć.

    Ale porów całkowicie nie zatyka.
    Zresztą lakier też nie uszczelnia drewna całkowicie.
    Nawet 2-3 krotne pomalowanie kawałka drewna pozwala mu powoli wymieniac powietrze
    wraz ze zmianą ciśnienia atmosferycznego.

    Olej do drewna podczas "schnięcia" krystalizuje się w postać swego rodzaju watki czy
    gąbki. I te pory pozwalają drewnu oddawać wilgoć z jednej strony na drugą.

  • 26. Data: 2012-12-11 10:01:13
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    czy gąbki. I te pory pozwalają drewnu oddawać wilgoć z jednej strony na drugą.

    Dzięki, nie wiedziałem. Myślałem, że zamyka całkiem, ale całe życie się
    człowiek uczy.

    pozdrawiam
    rafał

  • 27. Data: 2012-12-11 10:04:43
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "rrr" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Dzięki, nie wiedziałem. Myślałem, że zamyka całkiem, ale całe życie się
    > człowiek uczy.

    Cytujcie porządniej plizz

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 28. Data: 2012-12-11 12:24:22
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 10:04:43 UTC+1 użytkownik quent napisał:
    > Użytkownik "rrr" napisał w wiadomości grup

    a.pl...

    > Cytujcie porządniej plizz

    Eee, to google.
    Odpowiedzialem przez gugla i precyzyjnie powycinalem te ">"
    A tu patrze gugiel zrobil miszmasz...

  • 29. Data: 2013-01-01 21:03:49
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    bedzie drogo a jak to nie problem

    to polecam - lapacho - deska jest rewelacyjna w lazience mozesz polozyc i bedzie ok,
    trenowalem to w salonie w mieszkaniu i szpary pomiedzy wilgotna wiosna a suchy latem
    nie bylo - teraz mnie nie stac

    dobry klej + dobry lakier na podklad i wykonczenie

    btw. jakos teraz egotycznych desek nie ma tyle w marketach co kiedys

    http://decore-meble.pl

  • 30. Data: 2013-01-02 12:35:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 10:15:10 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Mam podłogę winylową:
    https://plus.google.com/u/0/photos/10497619375684860
    2152/albums/5762513735631663985/5771000423523877586

    Nie dziala mi ten link :( Mozesz podac raz jeszcze?
    PS. czy na tej podlodze po umyciu i wyschnieciu, pod swiatlo - jak Twoj pies
    przebiegnie dwa razy tam i spowrotem - widac odrazu slady? Szukam materialu na
    podloge w salonie w ktorym bedzie to najmniej widoczne, bo panele (ktore ogolnie
    bardzo lubie i wszystkim polecam) pod tym akurat wzgledem sa fatalne - tj. po
    godzinie one wygladaja jak nie myte od tygodnia! Pies ma 35kg i wiadomo - po bieganiu
    w ogrodku nie da sie mu idealnie doczyscic lap :) To wszystko widac pod swiatlo
    (wpadajace z okna tarasowego), w pozostalych pokojach czy po wlaczeniu swiatla
    wieczorem jest OK! Wszystko przez to ze powierzchnia ich jest gladka.. Ale obawiam
    sie ze kazdy rodzaj podlogi bedzie tak reagowal - jedne bardziej inne mniej.
    pozdr.

    --
    Adam