  • Data: 2019-06-13 20:10:59
    Temat: Re: dom pod miastem, alarm, net, na rpi? - jakie graty
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-12 o 22:25, ddddddddddddd pisze:

    > ja nie miałem ukrytego złota czy diamentów więc wyszedłem z założenia,
    > że w 3 minuty złodziej jest w stanie wynieść 80% tego co w 10 minut.
    > Dlatego stwierdziłem, że najlepszy jest bezgłośny alarm (sygnalizator na
    > zewnątrz miałem i nawet podłączony- do radiolinii, dla spokoju żony gdy
    > nagle z zatłoczonego miasta przeniosła się w ciche rejony - żeby w
    > przypadku podejrzanej sytuacji mogła go uruchomić do zawołania sąsiadów...)
    > Dorobiłem sobie do tego teorię, że jeśli złodziej stwierdzi, że alarm
    > nie działa, to nie będzie się ograniczał czasem, a ja zdążę "wezwać > posiłki"

    Teoria ok, zależy oczywiście wszystko od obiektu, jak daleko, ile czasu
    masz na reakcję, sprawdzenie itp.

    > I w zasadzie raz z tego skorzystałem gdy miałem alarm w mieszkaniu w
    > mieście, na parterze. Czujka wzbudziła się od fajerwerków, po północy 1
    > stycznia. Zadzwoniłem na policję, powiedziałem że się nigdy wcześniej
    > samo nie załączało i pojechali i sprawdzili że wszystko ok - więc na
    > taką interwencję też można liczyć

    Dokładnie, rodziców też drogówka eskortowała. zatrzymali ich do kontroli
    bo "dziwnie" szybko jechali, ale jak powiedzieli o co chodzi to puścili
    i pojechali za nimi. Na szczęście to tylko piorun walnął w budynek 50m obok.

    zdrówko

    --
    Irokez